środa, 21 marca 2012

NIE CAŁKIEM RADOSNY.

Pierwszy dzień tegorocznej  wiosny, na który tak czekałam, nie był całkiem radosny. W tym dniu dowiedziałam się, że mój piesek musi być operowany. Stanie się to w przyszły czwartek. Nie jest to operacja, od której zależy jego dalsze życie, ale konieczna. Jest to  już jednak prawie 12 letni pies, z  osłabionym trochę sercem i bardzo boję się, czy wybudzi się z narkozy. Przeraża mnie ta myśl. Żeby jednak  trochę uciec od tych myśli wzięłam pieska,  dzwoneczki i poszłam do ogródka. Po drodze zrobiłam zdjęcia kwitnących ranników




W ogródku usiadłam na ławce, a piesek usiadł na trawie naprzeciwko mnie. 


Głaskałam go i tłumaczyłam mu, a właściwie sobie, że ta operacja to nic strasznego , że wszystko będzie dobrze. Po chwili pieska coś zainteresowało i pobiegł sobie. Wstałam z zamiarem powieszenia gdzieś moich dzwoneczków i zrobienia zdjęć ogłaszających wiosnę. Zauważyłam jednak cebulice, które będą kwitły lada dzień i pstryknęłam zdjęcie.


Potem powiesiłam dzwoneczek na drzewie, a mój piesek natychmiast się przy nim był. 


To chyba on chciał ogłosić WIOSNĘ, a nie dzwonek, bo skakał na drzewo i koniecznie chciał sięgnąć do niego, pewno żeby go zerwać.


Trochę się bałam o wrzośce, które były obok i zaczęły nieśmiało kwitnąć.


 On nawet zaczął na dzwonek szczekać, 


ale w końcu zmęczył się


i mogłam pooglądać moje krokusy. Żółte już kwitną,


a te pewno jutro się rozwiną.


100 komentarzy:

Cloudia pisze...

I like your friend!


Warm Aloha from Honolulu
Comfort Spiral

>< } } ( ° >

Karen @ Pieces of Contentment pisze...

I love watching spring happening around the world. Amazing how the yellow crocus send up the flowers before even any leaves. Love your flower photos and trust your dog will be fine.

RobertN pisze...

:)Beautiful series! Best wishes!

rainfield61 pisze...

Spring is always welcomed by everyone of us.

Where it comes in the form of beautiful flowers.

Ania pisze...

Kochana psinka:) Nie martw się Gigo musi być dobrze. Wiosna przynosi tyle pozytywnej energii, niech jej moc będzie z Wami. Zdjęcia jak zwykle śliczne. {Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

Topfgartenwelt pisze...

Liebe Giga, jetzt zieht der Frühling auch bei Dir ein :) Sind das schon Kaiserkronen, welche bei Dir blühen? Meine haben gerade mal den Kopf aus der Erde gesteckt, bis zur Blüte wird es wohl noch etwas dauern.

lg kathrin

Meg pisze...

...będzie dobrze Giga, moja operowana była w ubiegłym roku i mimo podeszłego wieku operacja udała się...doszła szybko do siebie...tylko nieco ją w czasie rekonwalescencji rozpieściliśmy i teraz zbieramy tego owoce...jednym z nich jest noszenie na rękach...zaczęła to uwielbiać i kilka razy na dzień podchodzi, drapie się na kolana i patrzy nam w oczka...na zadane jej pytanie "ponosić?" odpowiada wesołym szczekaniem...no i nosimy przez parę minut jak dzieciątko na rękach...dobrze, że waży tylko 7 kg...:)Po ostatniej diagnozie i jej przeprawach z chorobą już uważaliśmy, aby do czegoś nowego jej nie przyzwyczaić...za szybko łapie co dla nie dobre:)

Serdeczności!

Ps...śliczny psiak! Powodzenia!

Daniela Augustka pisze...

Včerajší prvý jarný deň bol krásny aj u nás. Želám tvojmu psiemu priateľovi, aby zvládol operáciu bez následkov. V záhrade ti to už pekne kvitne. Pozdravujem.

Luis pisze...

No te preocupes, seguro que todo saldrá bien. Las fotos de las plantas preciosas

Tomoko pisze...

How wonderful to see new life come out and start blooming! I like your new header too.
Enjoy your spring!
Tomoko

Teresa pisze...

Preciosas como siempre. Besitos.

Zondra Art pisze...

Divne fotografije i boje, a pas je presladak!

Veliki pozdrav!:)

Sirpa pisze...

It's so interesting to see how spring is progressing ...
Beautiful pictures, Giga!

magda pisze...

Ooo my beloved friend
How I am sorry for your dog ...
I wish and hope everything will be okay!
It is a strong dog and will be ok.!
I laugh as I try to download the bell! :))
Very nice pictures!!!
It's great to see the nature of waking up ...
A warm hug and many kisses

Polaris pisze...

Wszystko będzie dobrze, Giga, wierzę w to. Zdjęcia są jak z najlepszej bajki - moje gratulacje. Miłego dnia

Sensaciones en Imagenes pisze...

Bonitas flores, bonitos detalles y ese juego de tu perro, acompañan ese incipiente renacer de la primavera.
Un abrazo.

Marit pisze...

Får håpe alt går bra med hunden din! En blir så glad i kjæledyrene sine. Vakker krokus du viser. Jeg ønsker deg en fin uke.

Mam nadzieję, że wszystko pójdzie dobrze ze swoim psem! Jednym z nich jest tak lubi swoich ulubieńców. Piękne krokusy oglądania. Życzę wielki tydzień.

Magda pisze...

Giguś wszystko będzie dobrze - nie martw się :) głowa do góry. Ja w poniedziałek miałam zabieg w szpitalu i jakoś to przeżyłam :) Piękne kwiatuszki wiosenne

bustani pisze...

Witaj,
nie martw się na zapas. Twój piesek nie wygląda na swoje lata, a skoro ma młodą duszę to wszystko będzie dobrze.
Pozdrawiam

i stora drag pisze...

I see the Spring is now coming to you too! Lovely photos of flowers!

I hope your beloved dog will be just fine after its operation!
Greetings Pia

Bob Bushell pisze...

Give your dog a get well on his lips. Beautiful flowers and the dogs, superb photos.

Sunray Gardens pisze...

Nice to have all the spring flowers start blooming.
Cher Sunray Gardens

Justyna pisze...

życzę tej psince wszystkiego dobrego . te zdjęcia są wspaniałe ; )

Crystal pisze...

Beautiful photos of spring's arrival. Hope all is well with your dog in the coming days.

sava dama pisze...

Beautiful pictures !!!! :))) I like your friend!!!! Simpatico !!!! :)))

Mażena pisze...

To trudne gdy choruje ktoś bliski, człowiek czy zwierzę. Trzymaj się. Będzie dobrze. Trzymam za Was kciuki. :)

grazyna pisze...

Wiosna!!!! widac,ze juz masz ja w ogrodzie, jak milo ja podpatrywac...a piesek wyglada na okaz zdrowia, piekny jest!...ja juz jestem w Caracas, niedlugo bede w Warszawie. Ale przed wyjazdem z And musielismy operowac naszego goldena retrievera 11-letniego, dlatego opoznilismy powrot do Caracas a z pieskiem juz calkiem na dobrej drodze zostala moja kolezanka Amerykanka. SErdecznie pozdrawiam...

campanule pisze...

Głaski dla Twego Pieska, a dla Ciebie buziaki i będę trzymać kciuki!!

campanule pisze...

A, jeszcze jedno, nie znam cebulic, jeśli bedzisz miała czas i ochotę to może zrobiłabyś zdjęcie jak zakwitną???

Anonimowy pisze...

Gigo, przepiękne są te twoje krokusy, taki cudowny zwiastun wiosny. A co do pieska to mam nadzieję, że wyzdrowieje. Gdy moja psina szła na operację też się martwiłam, czy się z niej obudzi. Wszystko będzie dobrze nie martw się.

TexWisGirl pisze...

i know you are worried about your dog. i get the same way whenever any of my dogs, horses or cat need medical procedures. it is so stressful for them. i hope he will be okay through it all and comes back to you stronger than ever!

Cristina Ferreira pisze...

Lindas suas flores.
Boa sorte para o seu amigo cão, vai dar tudo certo.

Beijos.

.✿*E LENA*✿. pisze...

Gica Hello!
Wow jakie świetne zdjęcia!
Kocham tego psa!
Wielki dzień dla Ciebie!
Trzymać cię drogo!

a.l.ti pisze...

Создает хорошее настроение!)

Madeinja pisze...

Już doczekałaś sie pierwszych kwiatków. Nie martw sie na zapas :)

Dewi pisze...

While your crocus is just barely open, mine is already close/finish flowering.

P.s Your puppy is utterly cute!

ZielonaMila pisze...

Piękna wiosna na tych zdjęciach, a z pieskiem wszystko będzie ok. Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

ŻYCZĘ ...
MIŁEGO, CIEPŁEGO, SŁONECZNEGO I RADOSNEGO
P I E R W S Z E G O D N I A W I O S N Y
POZDRAWIAM SERDECZNIE

Avelina pisze...

Gigo jak zwykle u ciebie piękne zdjęcie. Fajnego masz pieska, wierzę, że wszystko z nim będzie dobrze. :)

Smareis pisze...

As flores são maravilhosa. Me encantei com o Cãozinho lindo. Muito belo!

A postagem esta maravilhosa amiga.

Que outono que começa seja de muitas alegrias.


Ótima semana pra ti!
Beijos grandes!

Jesús Castellano pisze...

Beautiful flowers, ale ważną rzeczą jest, że your dog pochodzą dobrze z operacji. Pozdrawiam szczęścia.

Pozdrawiam.

Unknown pisze...

o to u Ciebie prawdziwa wiosna! Tylko pozazdrościć:)

salma pisze...

your world is beautiful :)

Karin M. pisze...

These are such beautiful shots! I'm thrilled...
thanks for sharing ...
Greeting Karin

Tenia pisze...

Ranniki jak i wrzośce to zupełnie nieznane mi kwiaty.Ale piękne i to jest ważne:))
Pozdrawiam serdecznie:))

Anex pisze...

Gigo kochana:) Trzymam kciuki za Was - będzie dobrze, NA PEWNO:) Pisak słodziak wielki! A zdjęcia u Ciebie - jak zawsze prześliczne! Pozdrawiam cieplutko!

jankasgarten pisze...

Droga Gigo,
no, to czymam mocno kciuki za twojego milego pieska.
Tradycji z dzwonkiem jeszcze nie slyszalam. U nas pogoda prawdziwie wiosenna.
Dziekuje za wyrazy wspolczucia.
Pozdrawiam serdecznie :-)
Dorothea

Magic Moments pisze...

spring is here=D...what a lovely dog..

Adriano pisze...

Giga!

Jak piękny pies! liczę na niego i dla Ciebie!

Mam jeden za i miłości, która jest konstruowana przez nich, że jest bardziej

nadal piękny, ponieważ jest to naturalna miłość, przyjaźń bez opłat,

Twoje zdjęcia są piękne kwiaty Żółty hummmm!

Dobry tydzień!

Diane AZ pisze...

I enjoy seeing your beautiful spring flowers and sweet dog. Best wishes!

Agnieszka Hubeny-Żukowska pisze...

Gigo, trzymam za Was kciuki. Pieso widać, że jest pełen energii pomimo wieku. Będzie dobrze!!

Juta pisze...

Dzisiejszy komentarz jest przeznaczony dla Twojego słodkiego pieska.Przekaż mu że będę trzymała za niego kciuki i żeby się nie bał bo musi być wszystko dobrze.
Za Twoje nerwy też będę trzymała kciuki i czekała na dobre wieści.
U mnie również kwitną krokusy,ale same żółte.
Pozdrawiam bardzo serdecznie

Montse pisze...

Muy bonitas las flores de azafrán y espero que tu perro salga bien, es curioso como da alegría ver llegar la primavera pero tristeza por tu fiel compañero.
Un abrazo.

Bardzo piękne kwiaty szafranu i mam nadzieję, twój pies pójdzie dobrze, to jest interesujący, gdyż daje radość widzieć wiosnę, ale smutek dla swojego wiernego towarzysza.
Przytulić.

Chomp pisze...

Se ve bien nuestro amigo...seguro que después saldrá al jardín a corretear.

Saludos.

Dana pisze...

I hope your dog will be fine, wishing you all the best, and good health for your dog.

Rohrerbot pisze...

What an adorable face! It's beautiful the transformation that's going on at your place. Hope it stays warm:)

Marisol Arancibia pisze...

Hola Giga justamente mientras veía tu blog, tu me dejabas un mensaje.
No sabes como te comprendo con lo de tu perrito, pues yo tuve que pedir que vinieran a eutanasiar a mi perrita pues tenia varios tumores en el cuello, me dio mucha pena pero no podía permitir que siguiera sufriendo.
Espero que el jueves te vaya muy bien con la operación de tu perrito, un abrazo.

holdingmoments pisze...

Beautiful spring flowers.

And best wishes for your lovely dog.

George pisze...

I hope your dog will get through the operation just fine. I like the photos of him with the bell in your garden. You have some beautiful Spring blossoms. Thanks for sharing them with us.

Mam nadzieję, że twój pies będzie uzyskać poprzez działania dobrze. Podobają mi się zdjęcia go z dzwonkiem w Twoim ogrodzie. Masz piękne kwiaty wiosny. Dziękuję za dzielenie się nimi z nami.

Jane pisze...

I am saddened to hear your dog will need an operation. All the best to you both during this time and please know that I am sending healing thoughts his way. Hugs :) Beautiful photography as always.

Marguerite pisze...

Wunderschöne Fotos! Dem Hund gute Besserung
Liebe Grüsse
Margrtih

Marijke pisze...

I hope your dog will do fine Giga. I can understand your worries special when the dog is a little bit older. Fantastic flowershots.
gr. Marijke

Leovi pisze...

Wielkie zdjęć z pięknym światłem i kolorem wiosny i tego psa miłym, mam. Pozdrowienia.

Malgorzata Ingstad pisze...

Nie martw sie Gigo - jesli operacja jest potrzebna, to musi, aby zyc lepiej. Weterynarze doskonale wiedza ile dac narkozy starszej psince, jestem pewna. Uszy do gory!
A zdjecia Twojej Wiosny - cudne!

Dani P. pisze...

Giga, my dear, I had a busy day yesterday, so I am a little late with my comment. I am glad to see flowers in your garden. Hope your little dog will be well soon. Hugs, my friend ! Pozdrawiam !

odarka pisze...

Masz wspaniały pies i rozumiem Twój niepokój. Chciałbym, żeby wszystko poszło dobrze. Zdjęcia są piękne, jak zawsze. Pozdrawiam.

Krejzolita pisze...

świetny blog !!! , Na pewno będę zaglądać częściej :) :* obserwujemy ?

jolanda pisze...

Będzie dobrze, zobaczysz.
Nie martw się na zapas.
Uściski

Unknown pisze...

Beautiful spring pictures, I can not see me upset on the first bulb flowers that come out of the ground now in the spring.
So funny dog, it has a so sweet face.

Good day to you, hugs from Marit.

Unknown pisze...

Hola Giga. Muy bonito el perro. las fotos tan hermosas como siempre.
Saludos!!

Jagoda pisze...

Na pewno wszystko się powiedzie. Trzymam kciuki, żeby psiak przeszedł dobrze operację i rekonwalescencję!

Crissi pisze...

Wunderschöne Bilder und so ein "süßer" Hund!
Viele Grüße aus Deutschland
Crissi

Anonimowy pisze...

Będę modlić się za swojego psa, mam nadzieję, że wszystko pójdzie ok ...
To smutne, że jesteś chory ... bardzo smutne.
I to mnie boli dusza to.
Tysiąc przytula.

Anex pisze...

Witaj Gigo:) Nie miałam problemów z wysłaniem komentarza u Ciebie, ale mam wrażenie, że ogólnie wczoraj Blogger działał nie do końca OK:) Pozdrawiam serdecznie!

E pisze...

Jak u Pani wiosennie ;)
Cudowne zdjęcia oczywiście czekam na następne ;)
Pozdrawiam Lenorek

FilipBlog pisze...

Your dog is cute and like to play. Good pictures.

Greetings,
Filip

VENTANA DE FOTO pisze...

Bardzo dobre zdjęcia. Mam nadzieję, że twój pies odzyskuje zadowalający po operacji.
przytulić

http://ventanadefoto.blogspot.com.es/

Neuer Gartentraum pisze...

Sicher übersteht dein Hund die Operation gut und kann bald wieder im Garten spielen.
Auf deinen schönen Bildern sieht man den Frühling in jeder Blüte.
Gruß
Anette

Ellie pisze...

You always have such lovely pictures on your blog.
I hope your wee dog is fine after his operation - he is very cute!!!!

Ángel pisze...

Preciosas tus imágenes como siempre ... primaverales con los bulbos surgiendo. Hasta el perro está contento!!!

Saludos

ithija pisze...

Na pewno wszystko będzie dobrze.Pozdrawiam serdecznie:)

Cristina Deboni pisze...

Che belle foto! i fiori e il cane, da quello che capisco le tue passioni. Complimenti, ciao e buona giornata! Cri : )

Agata pisze...

Piesek jest śliczny. Nie martw się operacją. Moja psinka była operowana dwa razy po ukończeniu 12 lat. Można zastosować narkozę wziewną, która jest lżejsza. Poza tym anestezjolog powinien być cały czas przy operacji, wtedy w razie problemów od razu wybudza się psa. Ale w pełni Cię rozumiem, ja chodziłam jak na szpilkach. Mam nadzieję, że wszystko się uda. Aha i jeszcze jedno - nie wiem gdzie zamierzasz operować pieska, ale w jego wieku ja zdecydowałabym się na szpital, gdzie jest wszystko pod ręką i będzie po operacji pod obserwacją i pod kroplówką.
Napisz koniecznie jak poszła operacja, pozdrawiam Cię

Zvetanka Shahanska pisze...

Giga, , Happy Spring! Many emotions and smiles I wish! Hope everything goes well, the dog now :) Flowers are so beautiful! Beautiful pictures! Greetings!

wkraj pisze...

Będzie dobrze, ten piesek kocha życie. Zdjęcia wiosenne bardzo ładne, widać że wiosna już na dobre zawitała.
Pozdrawiam serdecznie

ruma pisze...

Hello, Giga.

 Your sweet message and works charms my heart.

 I thank for your usual and hearty support.
 The prayer for all peace.

Have a good weekend. From Japan, ruma ❃

JR pisze...

Bardzo piękny, ekscytujący fotografia. Życzę Wam dobrze, słoneczny weekend

Elisa T. Campos pisze...

Beautiful.
Adoro vir aqui para ver estas postagens maravilhosas.

Obrigada.
bjs

Giga pisze...

DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM ZA TROSKĘ O MOJEGO PIESKA . JA TEŻ WIERZĘ W TO, ŻE WSZYSTKO BĘDZIE DOBRZE Z NIM. DZIĘKUJĘ ZA KOLEJNE MIŁE ODWIEDZINY, MIŁE SŁOWA I POZDRAWIAM CIEPLUTKO.

Arek C pisze...

Dużo zdrowia dla twojego pieska i Ciebie. Pozdrawiam.

Giga pisze...

Dziękuję Arku i pozdrawiam.

CameraCruise pisze...

Great series of beautiful photos!
Your dog is so cute.

Angela Häring-Christen pisze...

Ich wünsche deinem Hund alles Liebe Giga
Gute für die Operation.
Der Tierarzt ist sicher gut.
Alles Liebe für dich und deinen Hund.
Drodzy Giga
Mam nadzieję, że psa wszystkiego najlepszego funkcjonowania.
Weterynarz jest na pewno dobre.
Wszystko miłość do Ciebie i Twojego psa.
Z poważaniem
Angela

Giga pisze...

CameraCruise, dziękuję i pozdrawiam.

Giga pisze...

Angela Häring-Christen, ja też mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze i dziękuję za troskę. Pozdrawiam cieplutko.

Helma pisze...

Hi Giga,

it is a fantastically beautiful and cheerful blog. I also read that your dog, who has 12 years, operated meot be. That was last Thursday so I hope everything went well.

Greetings, Helma

Giga pisze...

Helma,mój piesek będzie operowany w ten czwartek i musi być dobrze.Dziękuję za cudowny komentarz. Pozdrawiam.

poplątany świat pisze...

Jak widzę ranniki to zawsze się uśmiecham. Przypomina mi się wtedy jak na zaliczeniu miałam problem z nazwą pewnego ptaszka. Raniuszka nazwałam rannikiem :) A jedno i drugie ładne jest :)

Anonimowy pisze...

cześć nie mogę się napatrzeć na twoje zdjęcia są świetne

AL FILO DE LA NAVAJA DE TARAMUNDI pisze...

Preciosas fotos, un trabajo maravilloso.
Saludos.