piątek, 16 marca 2012

MIAŁ BYĆ INNY TEMAT, ALE...

Miałam już przygotowany inny temat postu. Była jednak dzisiaj piękna, wiosenna pogoda i poszłam do ogródka popracować. Złamaną kratkę do clematisów demontowałam, obcinałam co trzeba było i grabiłam trawnik. Chyba trochę emerytka przesadziła, bo ją teraz  mięsie bolą  :-(. Oczywiście wypatrywałam też nowych kwiatków i słuchałam śpiewu ptaków, no i temat postu się zmienił. 
Kwitną mi niestety tylko przebiśniegi, ale jak dobrze popatrzycie, to jeszcze coś na nich zobaczycie.





Tak, już pracują pszczółki :-). Mało kwiatków i pyłku mają i dlatego są bardzo ruchliwe. Trudno je było "złapać" aparatem.

Mojego pierwszego kwitnącego kwiatka do pięknego błękitnego  nieba "przytuliłam",


a później do wody położyłam.


Na gruszy usiadł szpak,


rozglądał się we wszystkie strony


i zaczął śpiewać


Pośpiewał, pośpiewał i odfrunął. Po jakimś czasie znowu siedział na drzewie, ale chyba był po kąpieli, bo miał mokre piórka.


i uroczo wyglądał.


Prawie na czubki jabłoni usiadł z kolei wróbel mazurek
i też zaczął wesoło ćwierkać.


110 komentarzy:

Unknown pisze...

u mnie dziś dużo szpaków, ale za to kwiatków wciąż brak:(
Piękne są Twoje przebiśniegi.

Diana Tavares Fotografia pisze...

bonitas flores:)

bustani pisze...

Dzisiejsza pogoda wiele z nas pogoniła do ogrodu, ale u Ciebie zawsze miło pooglądać zdjęcia. Słyszałam dzisiaj śpiew ptaków, ale żadnego nie mogłam sfotografować tak jak te na Twoich zdjęciach. Mignął mi też malutki motylek, ale zanim poszłam po aparat - już go nie było.
Pozdrawiam

Joop Zand pisze...

These are again very nice.... i like the light also very much.

Wish you a lovely weekend,

Greetings, Joop

Eva pisze...

So schön...besonders die Vogelfotos. Ich freue mich das wieder alles so schön farbig ist :-)

Liebe Grüße Eva

Videodiretta pisze...

Questo post è una vera poesia!
Ciao cara Giga:)
Luci@

Karin M. pisze...

Wonderful photo work, I really liked your photos...
Greetings Karin

joo pisze...

Przepiękne zdjęcia Gigo!!! Przebiśniegi kwitną, ptaki śpiewają - wiosna tuż tuż:)
Pozdrawiam serdecznie.

Marijke pisze...

We have to be patient before spring realy arrives but I see the beginning is there with you. I love the thirth photograph such a beautiful white flower against the deep blue sky. Great work Giga.
Wish you a lovely weekend
gr. Marijke

Luis pisze...

La tercera flor y el quinto pájaro son fenomenales. Saludos

Mażena pisze...

"Na gałązce usiadł ptak /szpak/..rozkołysał"teraz to taka pora roku w której każdego dnia coś pięknego można wypatrzeć! Śliczne optymistyczne zdjęcia!Ptaki już ś piewają..

Teresa pisze...

Preciosas, me gustan todas. Besitos.

PASTORAL pisze...

Por aquí llamamos a esas flores "dientes de león". Muy bonitas. ¡Buen fin de semana!.

wkraj pisze...

Praca w ogrodzie to przyjemność, ale też wysiłek. Doskonale Cię rozumiem. Twoje wiosenne widoki nastrajają optymistycznie. Teraz będzie już tylko cieplej i więcej kwiatów.

Cristina Ferreira pisze...

Essa flor é muito bonita, não conhecia. A primavera só tem coisas bonitas, flores, cores, passarinhos a cantar.

Beijos.

TexWisGirl pisze...

beautiful signs of springtime.

CameraCruise pisze...

Beautiful photos!
Love to see your flowers and the happy bird.
Wish you a wonderful weekend.
Greetings Mette

rainfield61 pisze...

I think the bees are the first one to smell spring.

Kala pisze...

Such glorious images of spring. Great work, Giga.

Eko pisze...

Kauniita kuvia 'Keväästä'...!
Meillä kevät on vielä 'haaveissa' ja vanhoissa muistoissa...!

Tomoko pisze...

Absolutely beautiful white flower images ,taken with your love. I always like to see birds and flowers.The sun is warming the earth and spring is not so far!

Have a wonderful weekend!

Tomoko with smile.

Magda pisze...

Przebiśniegi śliczne. Chyba musiałaś położyć się na ziemi, żeby tak piękne zdjęcia zrobić? I teraz rozumiem skąd ten bolący krzyż :) Szpaczek cudny !!!

Desiree pisze...

Snowdrops are among my favourite flowers and what a sight they are at the first signs of Spring. The lovely melody of garden birds just adds to the happy feeling.

Sirpa pisze...

Spring is coming!
Very nice pictures, Giga!
Have a nice weekend. ♥

Anex pisze...

Gigo:) Wiosna:))))
Pozdrawiam cieplutko!

Madeinja pisze...

Uroczy ten wykapany szpak:)

Anonimowy pisze...

PIEKNE te przebisniegi i pszczoleczka przylapana na pracy:)
pozdrawiam

Sensaciones en Imagenes pisze...

La flores muy bonitas, pero la serie del pájaro, espectacular.
Un abrazo.

Meg pisze...

...u mnie szpaków coś w tym roku mniej... lubię te "ptaszynki"...:)

Serdeczności!

Ps...jak zwykle, fotografie perfekcyjne!

Bob Bushell pisze...

Snowdtops are beautiful, but, they don't last very long. Brilliant images.

E pisze...

no teraz czuć tą wiosnę ;)
Jaj tu przyjemnie u pani dziś.
Pozdrawiam Lenorek

Lasse pisze...

Snowdrops and stares, the spring is here ! Lovely !

Karen @ Pieces of Contentment pisze...

Snowdrops are so pretty. More flowers will soon follow.

dianne pisze...

Your snowdrops are beautiful 'hugged' by the blue sky, lovely photos of the starlings too.
I wish you a lovely weekend.
xoxoxo ♡

Kasiulka73 pisze...

Już widać że wiosna idzie bo czas najwyższy :) Śliczne zdjęcia, szczególnie szpaczek mnie zauroczył :) Pozdrawiam serdecznie !!!

Magia da Inês pisze...

Que manhã maravilhosa...
Céu azulíssimo, flores desabrochando e pássaros cantando.
Suas fotos são colírio para os olhos e serenidade para alma.

º°❤ Bom fim de semana!
°º✿ Beijinhos.
º° ✿ ✿⊱╮Brasil

Iowa Gardening Woman pisze...

Super photos!

grazyna pisze...

Sliczne i wzruszajace Twoje fotki...mysle tez, ze polozylas sie na ziemi zeby zdjecia zrobic. Ja wlasnie z tej ziemi sie podnioslam, robilam zdjecia rozowych krokusow , ktore mi z trawnika wylaza...a jednak tez mamy wiosne w tym tropiku. A szpaczek przepiekny! sama przyjemnosc to Twoje fotografowanie..pozdrawiam

Jane pisze...

Very pretty pics :) I love the closeups of the starling. Sure nice to see the bees are back to work!

Seraphinas Phantasie pisze...

Just wonderful ! Beautiful photos from the flowers and the brids. So lovely !

krzysiek86 pisze...

Super fotki czuć wiosnę w powietrzu. A pszczółka wygląda ekstra mimo że nie przepadam za nimi heheheh

.✿*E LENA*✿. pisze...

Gica Hello!
Piękne obrazy, lubię bardziej!
Doskonały Weeken chcesz!
Z tym wszystkim trzymać cię kochanie!

laveta'splace pisze...

Loved your pretty little flowers, especially the last two.
And no matter what they may say, I think starlings have beautiful feathers when the sun hits them just right.

Violinowo pisze...

Oj Gigo zazdroszczę Ci dzisiejszego dnia na działeczce.Ja cały słoneczny dzionek spędziłam w pracy.
Pozdrawiam Wiola

Crissi pisze...

Wunderschöne frühlingshafte Bilder!
♥Crissi♥

Anonimowy pisze...

Jak cudownie, że geniusz!
Wiosna jest piękna w twoich oczach ...
Kocham kwiaty, zwierzęta, ptak ten jest piękne ...
Ten blog daje mi życie!
Buziak dla Ciebie!

Juta pisze...

Jejku ja bym marzyła aby u mnie już coś zakwitło.A Ty ubolewasz że "tylko przebiśniegi":))))
Szpaczki też już cieszą moje uszy.Bardziej mnie bolą nogi niż ręce.A to z powodu roweru:)))
Pozdrawiam serdecznie

Juta pisze...

Przeuroczy ten szpaczek po kąpieli.Aby się biedaczek nie przeziębił:))))

Avelina pisze...

Piękne zdjęcia, przebiśniegi radują nasze serce, teraz gdy nie ma innych kwiatów. Fajne ptaszki.

Crystal pisze...

Snowdrops, the beginning of spring. Lovely photos of the starling too.

Fotografie fotofanki - magda.h-m pisze...

Piękna ta Twoja wiosna, a ten szpak po prostu urzekający, niezły model :)
Pozdrawiam

@maricruzpe pisze...

Presiosas fotos de una ternura incleible.
Un abrazo

Ángel pisze...

Qué bonitas flores!! creo que no las conozco pero son preciosas!!

Saludos

Co piękne kwiaty! Ja ich nie znam, ale są piękne!

Pozdrawiam

Elisa T. Campos pisze...

O seu país tem flores maravilhosas.
Encantei-me com tudo, os pássaros também.

Um grande abraço.

Melbourne Australia Photos pisze...

What a delightful post, Giga! Those snowdrops are magnificent. Glad to see Spring is coming to your part of the world.
Thank you always for the lovely comments you leave on my blogs.

http://floralfridayfoto.blogspot.com.au/

Gabi pisze...

Hi..hi... tez jestem obolała, ale mam nadzieję że do jutra mi przejdzie :)
Pozdrawiam.

Sandra pisze...

I love your snowdrop photos with the petals so open and the birds too which you have captured so well!

Tenia pisze...

Witaj Gigo
Piękne przebiśniegi, a szpak dostojny nawet z mokrymi piórami.
Dopiero pierwsze dni ciepła a już przyroda się zmienia.
Pozdrawiam serdecznie:))

odarka pisze...

Шпак просто фантастичний. І квіти теж гарні. Ви нарешті дочекались весни.
Сердечно вітаю.

Jagoda pisze...

Pszczół jeszcze nie wypatrzyłam, ale mieszkam na przeciwko lasu, więc ptasie trele mam co dzień :)

Unknown pisze...

Bonitas fotos de ese pájaro, muy buenas, un abrazo

Helma pisze...

Hello Giga,

nice to see these little snowdrops. Real spring ushers. You also sparrow is very nice and you can see in the magnification even glints in his plumage. Very nice set.

Kind regards, Helma

Angela Häring-Christen pisze...

Oh, liebe Giga, du hast wunderbare Fotos gemacht. Mir gefallen deine Blumenbilder. Ich staune über die prächtigen Vogelbilder. Der Frühling kommt. Ich habe in unseren Wäldern Schlüsselblumen gesehen. Liebe Giga, ich schicke dir ganz viel Sonne und Wärme.
Herzliche Grüsse
Wow miłość, Giga, zrobiłeś wspaniałych zdjęć. Podobają mi się twoje kwiaty zdjęcia. Podziwiam wspaniałych zdjęć ptaków. Wiosna nadchodzi. Widziałem w naszych pierwiosnków lasów. Giga miłość, posyłam Ci dużo słońca i ciepła.
Z poważaniem,
Angela

Debbie pisze...

oooohhhh signs of sring, it's almost here.

these are so pretty, the light and the hues of blue!!

Anonimowy pisze...

Wczorajsza i dzisiejsza pogoda jest przepiękna.
Z ogromna przyjemnością ogląda się Twoje zdjęcia...
Trudno fotografować; pszczoły, motyle, ptaki są takie ruchliwe, pozostają nam...kwiaty.
Serdecznie pozdrawiam
Sara-Maria
Napotkane perełki

Marty pisze...

beautiful images ! spring is back and that is really nice

campanule pisze...

Przepiękne są Twoje przebiśniegi, szczególnie ten w wodzie jest rozczulający!!!

Justyna. pisze...

Aż chce się żyć :D

rosa complicata pisze...

Truly amazing pictures! love them

Anonimowy pisze...

Niech-----------dzisiaj----słoneczko i dużo radości-
na Twoim profilu-------z humorem zagości---
życzę miłego---cudownego-wieczorku--

******POZDRAWIAM*******
****SERDECZNIE*** Agata

ShySongbird pisze...

Beautiful photos again Giga. How lovely that Spring is starting to reach you now. The Snowdrops are lovely and the Starling looked so funny after its bath. You are very lucky to have a Tree Sparrow in your garden they are ver scarce in the UK now!
Piękne zdjęcia znów Giga r. Jak piękny, że wiosna zaczyna się dotrzeć do ciebie teraz. Na Przebiśniegi są piękne i Starling wyglądał tak zabawnie po kąpieli. Jesteś bardzo szczęśliwy mieć Sparrow drzewa w swoim ogrodzie są rzadkie ver w Wielkiej Brytanii teraz!

Barwy Ogrodu pisze...

U mnie też szpaki krzycza i krzyczą!
Cudownie, że to już wiosna,
dobrego dnia!
M.

Dewi pisze...

I really like it when you include birds pictures :) Flower is pretty too :)

Ms. ~K pisze...

I always enjoy your beautiful photos of nature!
xoxo

Marisol Arancibia pisze...

Hola Giga de nuevo aquí admirando tus hermosas fotos y la campanilla me gusto mucho al igual que los pajaritos, un abrazo.

GirlSprout pisze...

I like the photo of the snowdrops with the the bee. It's good to see the first signs of spring.

Páči sa mi fotografie z snežienky sa na včely. Je dobré vidieť prvé známky jari.

Kaipiroska pisze...

The 3rd photo is very well executed and what amazing colors and sharpness :)

tselos photos -Nature of Roumeli pisze...

Καταπληκτικές φωτογραφίες Giga !
Τα λουλούδια σου (galanthus) πανέμορφα . Η άνοιξη είναι παντού γύρω μας .
Καλημέρα από την Ελλάδα !

JR pisze...

Piękna fotografia. Wiosna
Życzę dobry tydzień

RobertN pisze...

Beautiful series! Have a nice week!

Unknown pisze...

Witaj, wejście, z doskonałymi zdjęciami.
Bardzo dobry
Pozdrowienia. -

Malgorzata Ingstad pisze...

No i mamy wiosne! Sliczna jest na Twoich zdjeciach. Mam nadzieje, ze masz ciepelko, u nas bylo, ale poszlo. Teraz mamy tylko slonce i swiatlo - a zimno jak w psiarni. Czekamy na zmiany!

eden pisze...

Wow, beautiful signs of Spring. Love the bird photos. Thank you for the visit.

Charlene N. K. pisze...

Beautiful spring objects! I like that snowdrop against the blue sky. So lovely and delicate!

Anonimowy pisze...

Gigo, cudownie opisujesz przyrodę. Jeżeli chciałabyś przeczytać jakiś mój wpis podaję nazwę bloga "Piękny świat oglądany oczami Moniki".

Mats pisze...

Great shots, those flowers are just wonderful.

Montse pisze...

Son muy bonitas esas campanillas, aquí las llamamos campanillas de invierno y es una suerte sentir el canto de los pájaros mientras se trabaja en el jardín, a mi también me alegran con su canto, no estas que sí otras aves.
Un abrazo.

Są bardzo piękne te dzwonki, tutaj nazywamy je przebiśniegi i jest szczęśliwy czuć ptaki śpiewające podczas pracy w ogrodzie, ja też zadowolony z jego śpiewu, a nie tych, którzy czynią inne ptaki.
Przytulić.

Landbohaven pisze...

Tak for dine smukke billeder.
Ha` en god dag.

Grzegorz R. Maziarski pisze...

HAHA :D... Śnieżyczki piękne, szpaczek widać nakręcony wiosenną aurą :). Właśnie obrabiam film z jednym takim ;]

Unknown pisze...

Oj ja cięłam gałęzie i inne suche pozostałości i sobie nadwerężyłam nadgarstek, ale co tam. Mam pięknie i czekam na wiosnę :-)

Bets pisze...

Hello Giga
That is realy spring.
Greetings Bets

DIGITAL WORLD PAGES ARCHIVE pisze...

Congratulations! Wonderful photos!

a.l.ti pisze...

Так замечательно!!!
У нас днем немного подтаивает, но еще зима)))

i stora drag pisze...

Wow, I never seen so many comments before I think! :)
I love all your pictures here today, they are so much Spring! Beautiful!
Greetings Pia

Breathtaking pisze...

Oh what lovely Spring time images.
The Starling is a darling,and the snowdrops are so pretty.

Anita(Anisia) pisze...

pięknie uchwyciłaś zajawki wiosenne, a ta pszczółka to chyba z mojego, znalezionego kokonu przyleciała ;)

Ellie pisze...

Your snowdrops are very pretty and you have some lovely pictures of them. I can just imagine the songs the birds would be singing.

A. Elisa Lattke Valencia pisze...

Percibir la belleza es conseguir el propio reflejo del alma de su autor. Gracias por dar tanto a la mirada y a todos los sentidos donde se siente palpitar la vida.

Un saludo. Elisa

The Sage Butterfly pisze...

Lovely images from your garden. The starling is so cute...wet and whistling.

Polaris pisze...

Pracując w ogrodzie dużo można ujrzeć...szczególnie Tobie to się udaje, Giga - cóż, praktyka czyni mistrza
Pozdrawiam

coco pisze...

lovely fotos !!

Unknown pisze...

Muy buenas fotos de estorninos y las flores geniales.
Saludos!!

Topfgartenwelt pisze...

Herrliche Bilder! Meine Schneeglöckchen sind leider alle schon verblüht. So schnell wie die Blüte kommt, ist sie auch wieder vorbei.

lg kathrin

Dorota i Marek Szala pisze...

Wiosna zawitała tak nagle tego roku. Tak naprawdę nie było kiedy założyć przejściowej kurtki.

katerchen pisze...

hallo

so nah habe ich den Star bei uns nicht gehabt..aber schon gesehen.
Danke für die schönen Bilder

einen guten Frühligsstart wünscht das katerchen

magda pisze...

Hahaaa, my dear friend
Always has a wonderful humor!!!
Wonderful pictures of the garden damp and your bird!!!!!!
I send a warm hug and many kisses!

thefisherlady pisze...

I so enjoyed all this beauty from your part of the world!

Jose Manuel Montes(Manuindiana) pisze...

Muy bonitas,las aves preciosas.
Saludos

Joaquim Candeias pisze...

Obrigado pela visita e comentário no meu blogue.
Você tem aqui fotos excelentes, Parabéns

Cumprimentos.

Giga pisze...

DZIĘKUJĘ, DZIĘKUJĘ I JESZCZE RAZ DZIĘKUJĘ ZA TAK LICZNE ODWIEDZINY I WSPANIAŁE KOMENTARZE.BARDZO SIĘ CIESZĘ, ŻE PODOBAŁO SIĘ TO , CO POKAZAŁAM. POZDRAWIAM WIOSENNIE.