czwartek, 9 sierpnia 2018

ŚWIATEŁKO ŻYCIA MOJEGO MĘŻA ZGASŁO NAGLE 21 LIPCA 2018 ROKU.



132 komentarze:

Mariette VandenMunckhof-Vedder pisze...

Dearest Giga,
So very sorry, there are no words for this tragic loss.
Know that we will lift you up in prayers and may God give you the Peace and Strength for living through this most difficult time...
Big hug,
Mariette

Barbarossa pisze...

Droga Gigo, tak bardzo mi przykro...
Przyjmij wyrazy współczucia.
Przytulam Cię mocno, jak najmocniej potrafię.

Marit pisze...

I'm so sorry about your loss. I send you my best wishes.
Hugs

Maria pisze...

Lieve Giga,
Wat een ontzettend verdrietig bericht!
Ik wens je heel veel sterkte!'
Maria

VENTANA DE FOTO pisze...

Siento tan lamentable pérdida . Él seguirá estabdo contigo, dentro de tu corazón .

Besos

La Biosfera de Lola pisze...

Mi querida amiga siento mucho tu enorme pérdida, te mando mi cariño y un gran abrazo lleno de cariño.

aldia pisze...

Przyjmij wyrazy współczucia kochana. Będzie nad Tobą czuwał, już zawsze.
Tulę.

Zacisze Lenki pisze...

Przyjmij wyrazy serdecznego współczucia. Tulę Cię mocno, a za Twojego męża Wieczny odpoczynek racz mu dać Panie...

Rosemary pisze...

I am thinking of you Giga at this difficult time - take care

Mirka pisze...

Przyjmij wyrazy współczucia.

David M. Gascoigne, pisze...

I will keep you in my thoughts, Giga. May you find strength to get through this.

grazyna pisze...

Ojej Grazynko! Sciskam mocno!!!!!smutno...

Dusia pisze...

Przytulam mocno, mocno Kochana, tak mi przykro...........

halszka pisze...

Serdecznie współczuję.Całym sercem jestem z Tobą.

Anna Maria P. (Pantera) pisze...

Giga, to straszne! Tak bardzo mi przykro...
Przytulam mocno, trzymaj sie... jakos...

Patrycja P. pisze...

Nie wiem, co napisać, nie ma słów na taką stratę... Coś strasznego... Najszczersze wyrazy współczucia. Sercem i myślami jestem z Tobą.

Maria Łuczaj pisze...

Przyjmij proszę ciepłe słowo ode mnie, energię dobrą wyślę, oby dotarła. Tulę i łączę się w bólu.

Людмила Левина pisze...

Serdecznie współczuję.

.✿*E LENA*✿. pisze...

Hello dear Gica!
I'm sorry, there are no words for this tragic loss!
God forgive them!
A big hug and a lot of health!

Z miasta na wieś - Marzena pisze...

Ogromnie współczuję....

unjardinsostenible pisze...

Siento esa enorme pérdida Giga, mi más sincero y profundo pésame. Es difícil él pasar por esa situación, desde aquí, te mando un cariñoso y fuerte abrazo deseándote mucho ánimo para sobrellevar esa querida, cariñosa y trascendental perdida.
Un fuerte abrazo querida Giga

OdnowionaJa pisze...

Jest mi bardzo przykro. On zawsze będzie z Tobą. Przytulam z całego serca, przytulam i wspieram całym sercem. <3

Ela pisze...

Grażynko, przyjmij wyrazy współczucia!
Ściskam Cię mocno!

agatek pisze...

tak mi przykro... przyjmij wyrazy szczerego współczucia...

eileeninmd pisze...

Hello, Giga,
I am so sorry, my deepest sympathy. Sending my prayers and hugs for you!

Author R. Mac Wheeler pisze...

ohhhhhhhhhhhhhhhh

hugs and prayers

Ataner pisze...

Ogromne wyrazy współczucia Gigo, przytulam.

Suzana pisze...

I can not find my words, dear Gica!
Condolences for your loss! I'll pray for you to find the strength
to go forward.
Take care of yourself!

Barbara Bąkowska pisze...

Trudne chwile dla Ciebie Grażynko. Tule mocno...

Gwen pisze...

Dear Giga - so very sorry for your sad loss. I send you sincerest condolences. Gwen x

Violinowo pisze...

Bardzo mi przykro, współczuję

Anne Hagman-Niilola pisze...

Hi Giga! I can´t find my words! I am so sorry!

Maria Katarzyna Kołodziejczyk pisze...

Najserdeczniejsze wyrazy współczucia.

bustani pisze...

Wyrazy współczucia Grażynko.

Black Cat pisze...

Ogromnie Ci współczuje Gigo, bardzo mi przykro.
Przyjmij wyrazy współczucia.

sami niilola pisze...

Hi. I`m so sorry. Be strong.

matti niilola pisze...

Hi. I am so sad. I'm sorry for your loss. Stay strong.

BasiaW pisze...

Nie ma takich słów,które potrafiłyby Cię pocieszyć... bo to połowa Ciebie odeszła...bardzo współczuję...

Probus pisze...

Zechciej przyjąć jak najszczersze wyrazy współczucia!

Lowcarb team member pisze...

I am so very sorry, sending my deepest sympathy.
My thoughts and prayers for you too.

All the best Jan

Nina S. pisze...

Łączę się z Tobą w bólu. Trzymaj się.

AMANDINE DUREZ pisze...

BONJOUR GIGA C'EST TRAGIQUE ET JE T'ENVOIE BIEN COURAGE ET PRIERES AVEC MON AMITIE

Unknown pisze...

Kochana,bardzo przykro,przyjm wyrazy współczucie i pozdrawiam.

Shammickite pisze...

Giga: I did not understand your post at first, but after reading the comments, now I understand what has happened. I am sending you my sympathy and many hugs. Be brave, be calm. I understand your pain. My thoughts are with you and your family. Fenella in Canada

lian pisze...

querida Giga:
espero que Deus a conforte na sua dor !
espero que Ele traga o consolo que só mesmo Ele pode dar.
minha prece e minha oração neste momento .
grande abraço.
:o)

RobertN pisze...

OHHHHH... I am so sorry...
Hugs!

Beth at PlantPostings pisze...

Oh, I'm so sorry, Giga. My thoughts and prayers are truly with you and your family.

Teresa pisze...

Lo siento mucho Giga. Muchísimos abrazos para ti.

Irma pisze...

I'm so sorry about your loss.
I send you my best wishes.
Hugs

Daniela Augustka pisze...

Je mi jasné, že v niektorých momentoch sú všetky slová zbytočné. Úprimnú sústrasť. Daniela z Bratislavy

Wildrose pisze...

Serdecznie współczuję, bardzo mi przykro, taka tragedia...brak słów...
uściski

lobomexicano.recuerdos pisze...

Amiga Giga, recién me entero de tu lamentable perdida, un fuerte abrazo y mis condolencias sinceras,,,

szczęśliwy zakątek pisze...

Bardzo mi przykro...serdecznie współczuje

GAJA pisze...

Współczuję Gigo...

Julia K pisze...

Wyrazy współczucia....trzymaj się mocno :*
Przytulam

Francisco Manuel Carrajola Oliveira pisze...

Sinto muito minha amiga.

Andarilhar
Dedais de Francisco e Idalisa
Livros-Autografados

Anita pisze...

ohh my god Giga!!!!What a pain you suffer right now!

My condoselances and I have my thoughts with you.Stay strong girl!

Anita

CRISTINA pisze...

Amiga Giga, siento mucho lo de tu esposo. El amor es un sentimiento único y hermoso, que gracias a la vida podemos experimentarlo en distintos niveles y momentos. Su amor y su recuerdo, siguiera vivos en tu corazón.
Un calido abrazo!

Irma pisze...

Hyvä Giga Olen pahoillani miehenne menetyksestä. Lämmin halaus, voimia suureen suruunne!

Madeinja pisze...

Jest mi strasznie przykro. Przyjmij proszę ode mnie szczere wyrazy współczucia.

Jaśmin pisze...

Przyjmij moje bardzo szczere kondolencje.
Wyrazy głębokiego współczucia.
Serdecznie Cię pozdrawiam:)*

Trini Altea pisze...

Me encantan las rosas.

Margarithes pisze...

Przykro mi z powodu Twojej straty Grażynko. Posyłam dobre myśli i mam w pamięci. Ściskam kochana

Agnieszka Mycoffeetime pisze...

Moje najszczersze kondolencje. Wysyłam Ci duuuużo dobrej energii i ściskam mocno...

Rui Pires - Olhar d'Ouro pisze...

Os meus sentimentos.
Deixo o meu abraço solidário.
Muita força.

Olhar d'Ouro - bLoG
Olhar d'Ouro - fAcEbOOk

Cela D pisze...

Wyrazy glebokiego współczucia Ci składam.

Sketchbook Wandering pisze...

Bardzo mi przykro, Drogo Gigo. Serdecznie współczuję.

I am so saddened by your loss. You are so beloved here, by so many people, and by me, may that comfort you at this time.

I would send you a paper card, if I knew your address...I wish I could go to Poland to give you a hug...

Moi tatuś zawsze mowył, "Trzymaj się,". He would say that to me in hard times and it comforted me...

ściskam mocno Rita

Montse pisze...

Moja droga przyjaciółko, bardzo mi przykro z powodu utraty twojego męża, wyobrażam sobie, jak źle ci idzie i przesyłam ci całą moją miłość i uczucie.
Wielki uścisk i wiele pocałunków.

Helma pisze...

Ohhhhhhh ....... I'm stunned!
I only now read Erna !!!! What a terrible news !!!!
I do not have any words for it, but I know that I think of you and pray for you.
I wish you every strength to bear this enormous loss.
A lot of love and a big hug,

Helma
===============
Ohhhhhhh ....... jestem oszołomiony!
Teraz czytam tylko Ernę !!!! Co za okropna wiadomość !!!!
Nie mam na to żadnych słów, ale wiem, że myślę o was i modlę się za was.
Życzę Wam każdej siły do poniesienia tej ogromnej straty.
Dużo miłości i wielkiego uścisku,

Helma

Iva Pas pisze...

Nie wiem co powiedzieć... Nie wiem...
To moment, o którym wiemy, że się wydarzy, lecz nigdy na niego nie jesteśmy przygotowani. Przesyłam szczere wyrazy współczucia. Ściskam Cię bardzo mocno.
:(

Hanna Badura pisze...

Wyrazy współczucia.
To tak bardzo boli.

Marijke pisze...

Dear giga. I wish you all the best to carry this terrible lost. Big hugs
My thoughts are with you.

Erika pisze...

Sorry, dear Giga! A big hug from Italy.

Catalin pisze...

I'm sorry for what you lost.
Stay strong.

Nadezda pisze...

I very much sympathize with your loss. Hold on, take care of your health.
Kiss you!

kociafrania pisze...

Kochana przytulam mocno i współczuję. Brakuje słów,jestem z Tobą

R.A.Ciężka pisze...

Naprawdę bardzo mi przykro :( nie wiem co powiedzieć, przytulam Cie mocno.

czteryporyswiata pisze...

Nie ma nawet jednego słowa,które by wyraziło co czujesz i ani jednego które by ukoiło ból,ale mimo wszystko trzymaj się jakoś,i pamiętaj,że blogosfera jest z Tobą. Przesyłam wyrazy współczucia,bo nie raz mnie dotknął strach i ból...

Tania López pisze...

Dear Giga. I send you a hug feeling your pain.

Annileve pisze...

Najszczersze kondolencje z mojej strony.. Niestety wszystko się kiedyś kończy:(

+

Boris Estebitan pisze...

Mucha fuerza.

World of Animals, Inc pisze...

I love this photo that you took of this rose. I love the hue of yellow and orange of this rose. Very pretty. Thanks for the share, hope you had a fantastic weekend. Keep up the posts.
World of Animals

Barbara G pisze...

Weszłam na blog bo dawno Cię nie widziałam na G+..., bardzo , bardzo mi przykro:(( ściska gorąco i dużo siły w tych trudnych chwilach życzę

Eva H. pisze...

Poprvé jsem otevřela Vaše stránky a hned takový smutný článek. Moje úpřímná soustrast.Přeji hodně sil k překonání bolesti nad ztrátou milovaného člověka.
Eva(Evina)z České R.

Ana Mínguez Corella pisze...

Dear friend!!! I´m so sorry for this bad notice.. Al my love and positive feelings for you and your family..
A hug..

A Casa Madeira pisze...


Niech siły boskie będą z wami.

POKÓJ I DOBRY dla wszystkich zaangażowanych.

Erika pisze...

A big hug from Italy.

AMANDINE DUREZ pisze...

hello ma giga et courage car cela doit etre dur et je te fais pleins de bisous

agatek pisze...

pozdrowienia zostawiam :) Myślami jestem z Tobą...

Marty pisze...

so sad, I'm so sorry ! be strong dear !!

Ela pisze...

Odwiedziłam bloga i zostawiam serdeczne pozdrowienia !

AgataZinkiewicz pisze...

Giguś kochana nie wiedziałam.
wyrazy współczucia.
Trzymaj się.

Suzana pisze...

Hello, dear Giga.
I just wanted to see how are you.
Life is cruel in many ways, but I pray that you find somehow an equilibrium.
Hugs, Suzana

Anna pisze...

Gigo, nawet nie wiem, co mam napisać. Po prostu i po ludzku Ci współczuję.

Smareis pisze...

Olá Giga!
Eu sinto muito minha querida pela perda do seu marido. Que o Criador lhe dê o consolo necessário.
Um abraço forte daquele que só o coração sabe sentir.

Tawaki pisze...

Amiga, ahora más que nunca, mi corazón está contigo. Siento mucho tu pérdida y te mando un abrazo enorme desde Suiza. Que él descanse en paz y que tu ánimo no decaiga en estos duros momentos.

Esther Rasmussen pisze...

Chère Giga, je suis consternée d'apprendre cette triste nouvelle. Je compatis de tout cœur à votre souffrance.
Mes pensées vous accompagnent. Affectueusement.

DIMI pisze...

Dear Giga,i was away from blogging for three months.
I’m so sorry for your loss.
Accept my condolences.
Dimi...

♥ Łucja-Maria ♥ pisze...

Kochana Grażynko!
Teraz przeczytałam tę smutną wiadomość.
Wiem, że dla Ciebie to ogromny cios i wielki ból.
Tak bardzo Ci współczuję i tulę do serca:)

Lotka pisze...

Serdeczne wyrazy współczucia wysyłam i najmocniej przytulam. Niech odpoczywa w pokoju.

Aleja Kwiatowa pisze...

Bardzo mi przykro, nawet nie wiesz jak bardzo :( Weszłam na Twój wątek szukając jakiś nowości ....wyrazy współczucia...

a.l.ti pisze...

Милая Гига, примите мои соболезнования. Обнимаю вас

A Casa Madeira pisze...

Tylko twórca daje nam siłę
trudne czasy.
Niech Bóg będzie z tobą.

Shammickite pisze...

Come back to blogging Giga! We want to know that you are OK.

Anita pisze...

How are you Giga!!!

Please send us some updates:)))We think about you dear friend:)))

Bożena pisze...

Nie wiem, czy jest teraz coś, co może Cię pocieszyć. Pomodlę się za Ciebie. Ściskam mocno.

Ela pisze...

Grażynko, pozdrawiam serdecznie !

Carolina G. Ticala pisze...

Estupendo post! Que tengas feliz semana ! ♡♡♡

magda pisze...

Αγαπημένη μου φίλη,
Μόλις επέστεψα από τις διακοπές, θέλησα να δω τι κάνεις, είδα το τριαμτάφυλλο με το κερί και δεν κατάλαβα.
Διάβασα προσεκτικά τα σχόλια και πάγωσα, όταν κατάλαβα ότι "έφυγε" ο άντρας σου.
Λυπάμαι τόσο πολύ...Είθε να αναπαύεται εν ειρήνη και ο Θεός να χαρίσει σε σένα και στα παιδιά, παρηγοριά.
Κουράγιο...
Είμαι μακριά, αλλά η σκέψη μου είναι κοντά σου.
Θα προσευχηθώ για εκείνον και για σας.
Σου στέλνω μια μεγάλη αγκαλιά!
Με πολύ αγάπη

La Biosfera de Lola pisze...

Mi querida Giga, hoy te escribo de nuevo para enviarte mucho ánimo y cariño. Un fuerte abrazo.

Carolina G. Ticala pisze...

Las fotos son geniales! Feliz fin de semana! ♡♡♡

Ana Freire pisze...

Fiquei de coração partido, lendo as suas palavras, Giga!...
Tenho estado afastada do mundo dos blogues, nestes últimos meses... pelo que não sabia de nada, até ter passado por aqui!...
Lamento imenso, a sua perda, e a sua dor...
Deixo um beijinho e um abraço super apertados... e nem sei o que mais dizer, pois nestas alturas o nosso mundo, parece virar do avesso, e nada nos consola, quando perdemos alguém, que nos é querido... mas a vida. é assim mesmo... dá-nos tanto em algumas alturas... para nos tirar em outras... são fases... pelas quais já todos passámos... de uma forma ou de outra...
Também já sofri, uma série de perdas significativas... pelo que sei pelo que possa estar passando, Giga!...
Muita força, nesta fase tão dolorosa!... Beijinhos
Ana

A Casa Madeira pisze...

Niech Bóg będzie z tobą.
POKÓJ I DOBRA.

Montse pisze...

Giga, te escribo de nuevo para darte un abrazo grande y mucho ánimo.

Suzana pisze...

I just passing by. I wanted to say hello to you, dear Giga.
Don't give up and come back, somehow!
Take care of yourself! Be well.
I send you good thoughts!

Łucja-Maria pisze...

Grażynko!
Pamiętam w modlitwach. Niech spoczywa w pokoju.

Bardzo mocno Cię tulę. Muszę Ci to powiedzieć!
Bardzo tęsknię za Tobą.
całuję i serdecznie pozdrawiam:)

Carolina G. Ticala pisze...

Espero que estés bien!♡♡♡

Nina S. pisze...

Gorąco pozdrawiam Cię,Grażynko i mocno przytulam. Brakuje mi Ciebie.
Pozdrawiam :)

Ana Freire pisze...

Passando a deixar um beijinho, e um abraço super apertado!...
Ana

Krzysztof Polcyn pisze...

Zapraszam do mojego bloga:
https://smartfonemprzezswiat.blogspot.com/
Pozdrawiam.
Życzę miłego dnia.

magda pisze...

Aγαπημένη μου φίλη
Έτσι σιωπηλά, είμαι κοντά σου. Είθε ο Θεός να απαλύνει τον πόνο σου.
Μια μεγάλη αγκαλιά

Barbarossa pisze...

Droga Gigo, często myślę o Tobie.
Rozumiem, jaki to trudny czas. Życzę Ci dużo sił.
Pozdrawiam ciepło!

rainfield61 pisze...

Oh sorry to know about this.

Dani et ses Chats pisze...

Bonjour Giga.
Comme c'est triste !
De tout coeur avec toi ♥
Cela doit être très difficile.
Les fêtes approchent, j'espère que tu seras bien entourée,
car le manque va se faire ressentir encore plus.
Je te souhaite beaucoup de courage.
Très gros bisous consolateurs.
Amitiés. Dani

A Casa Madeira pisze...

Cześć;
Pozytywne energie z Brazylii dla ciebie;
POKÓJ I DOBRA.
janicce.

Shammickite pisze...

Dear Giga...... I hope you will be coming back to write in your blog once again.
Meanwhile, I wish you a Happy Christmas with your family, and I hope that 2019 will be a peaceful year for you. Fenella in Canada.

Tania López pisze...

Hi Giga.
I hope you are well.
I wish you a Merry Christmas.
Hugs!

Suzana pisze...

Just passing by. I wanted to say hello again, dear Giga.
Soon The Christmas will come and I want to send you thoughts of piece!
I wish you health and serenity.
Take care of yourself!

Laura. M pisze...

Przepraszam Giga, właśnie przeczytałem smutne wieści. Wybaczcie, jeśli nie odwiedziłem was wcześniej, nie widziałem tego postu, widząc dzisiaj wasze życzenia świąteczne, poszedłem zobaczyć, co ci się stało.
Życie jest takie, przyjacielu. I jesteśmy zaskoczeni, kiedy najmniej się tego spodziewamy, bardzo trudno jest przezwyciężyć te straty, ale otrzymasz je dla siebie i swoich dzieci. Ponownie przepraszam, że tego nie zauważyłem
Wielki uścisk.
Besos.

Greg pisze...

Wyrazy współczucia, bardzo, bardzo smutna wiadomość :(

Giga pisze...

Bardzo dziękuję za wyrazy współczucia.

Karen @ Pieces of Contentment pisze...

Oh Giga, this is so sad. When it happens suddenly it can be such a shock and brings so many changes. I hope you are slowly finding things becoming easier.