piątek, 23 marca 2012

DOBA JEST ZA KRÓTKA

Przyszedł okres pracy w ogródku i on te teraz zajmuje najwięcej mojego czasu. Nie mogę i nie chcę go zaniedbać, bo chce się cieszyć jego ładnym widokiem w najbliższym okresie. Jak na razie to jest w nim dużo pracy, a mało kwiatów i kolorów. Ponadto martwię się, że trochę roślin mi zmarzło. Obym się myliła. Niestety czas poświęcony ogródkowi powoduje zmniejszenie czasu, który mogę poświęcić blogowi, a tym samym odwiedzaniu Was. Proszę więc nie gniewajcie się na mnie za to. Odrobię się i znowu będę częściej u Was gościła. Doba jest zdecydowanie za krótka dla mnie w tej chwili :-(.  
Wczoraj  stojąc na balkonie  zauważyłam ptaka, któremu zdążyłam zrobić zdjęcie


i przyznaję się nie wiedziałam jaki to ptak. Poszukałam jednak w mojej "ptasiej książce" i już wiem, że to kopciuszek.
Dzisiaj jak zaszłam do ogródka to zobaczyłam tylko jeden dodatkowy kolor, poza tymi co już były. Zakwitły krokusy fioletowe.  


Dobrze, że ptaki siadały na pobliskich drzewach i miałam co "pstrykać". Oto kos


i to też kos, któremu wczoraj zrobiłam zdjęcie. 


Znowu zajrzałam do moje książki, bo dziwiłam się  "plamkom" z białych piórek na głowie. I też już wiem, że wśród kosów mogą być nawet albinosy. To nie albinos, ale trochę bieli ma. 
Rozkwitają kolejne żółte krokusy.


Na jabłoni wśród gałązek zobaczyłam sikorkę, wprawdzie tyłem siedziała, ale w moją stronę popatrzyła się na chwilkę.


A ta pani szpak siedzi na czereśni i pewno sobie marzy o jej owocach, które bardzo lubi, na moje nieszczęście. No cóż będę musiała się podzielić owocami z tymi ptakami.


111 komentarzy:

Cristina Ferreira pisze...

Hoje temos muitos passarinhos aqui.
Seu jardim é um paraiso com flores e pássaros.

Beijos e um bom final de semana.

Wiesław Zięba pisze...

Zgadzam się z Tobą, że doba jest za krótka. Też mam działkę i jutro ruszam do boju. A Twój kopciuszek jest piękny. To bardzo towarzyskie ptaki i trzymają się blisko ludzi. Tak przynajmniej się wydaje. Owocnej pracy w ogródku.

Karin M. pisze...

A very nice photo series, I like your photos...
Best regards, Karin

PASTORAL pisze...

¡Qué bellos ejemplos de plantas y aves nos traes a tu ventana! Una preciosidad que sin duda nos anuncia que la primavera ya está aquí...¡Buen fin de semana! Saludos.

Bob Bushell pisze...

The first one is a Black Redstart, it is so amazing, and quite rare in our country. A day of beautiful photos.

Masha pisze...

It looks like spring is coming to your garden. Great bird photos too, I enjoyed them.

rainfield61 pisze...

These are some nice series of photos which show lovely critters of your area.

grazyna pisze...

Kopciuszek pieknie ci sie udal! I Twoj post pachnie pieknie wiosna...pracuj nad ogrodkiem a ja pozdrawiam serdecznie

Jane pisze...

Lovely pics! That Tit is adorable :)

Luys Jun De La Cruz V. pisze...

Wspaniałe fotografie Giga.

is a really pleasure to see each of the your images!!!

Many greetings

Atte: Luys!

odarka pisze...

Doba jest za krótka. To pravda.
Kopciuszek jest piękny.Inne ptaki też.Niech praca w ogrodzie daje pożądanych rezultatów.

Marijke pisze...

This is the moment your were waiting for. Great to see spring arrived in your garden too. The birds are well captured.
gr. Marijke

GAJA pisze...

Za krótka doba... Skąd ja to znam, szczególnie wiosną.

Meg pisze...

Niestety czas się nie rozciąga, a szkoda...U Ciebie widzę, nalot miłych gości...i kopciuszek, i kos, i szpak, i sikorka...u mnie jedynie wróbelków i gołębi sporo, szpaka widziałam jednego, a kosa? Lata całe nie spotkałam...cóż cena życia na osiedlu:( Muszę wybrać się poza miasto, może jakiegoś "ustrzelę" :)

Serdeczności!

Polaris pisze...

Piękne fotki, Giga. Wiosna to praca ale i przyjemność - relaks dla ciała i duszy. Pozdrawiam i miłego dnia życzę

bustani pisze...

To prawda, że pracy w ogrodzie jest tym więcej, im bardziej chcemy by było pięknie. Ale później sama przyjemność patrzeć na owoce tej pracy. Ja niestety nie widzę tylu ptaszków co u Ciebie, ale słyszę ich całe mnóstwo. Pięknie śpiewają.
Pozdrawiam

Joop Zand pisze...

As usual....very nice and with good compositions,
it's a pleasure to see this lovely work.

wish you a very nice weekend.

Kind regards, Joop

Sensaciones en Imagenes pisze...

Que barbaridad, ademas de las flores no regalas toda una colección de fotos de pájaros.
Un abrazo.

RobertN pisze...

Great photos! Have a nice day!

Mażena pisze...

Pracy ogrom ale ile przyjemności!
Marzyłam o ogrodzie, chyba może w następnym życiu...

Florentyna pisze...

Witaj Gigo.
Z tą dobą to rzeczywiście problem, moja jest też zdecydowanie za krótka;-)
Fakt, wiosna odciąga nas nieco od komputera. Ale trudno się dziwić - w Twoim ogrodzie tyle się dzieje;-)
Piękne zdjęcia ptaków.
Pozdrawiam cieplutko i życzę pięknego weekendu w ogrodzie.

Madeinja pisze...

Kopciuszek- dzięki za informację, bo też go widziałam, a nie znałam nazwy.O kosach też się dowiedziałam więcej od Ciebie. Zdjęcia pyszne :)

ShySongbird pisze...

Hello Giga :-) I missed your last post about your dog but I am so sorry to read he has to have an operation! I do hope everything will be alright. My dog is thirteen years old and has a cyst which really needs operating on but the vet does not want to because he fears he would not survive the anaesthetic. It is so sad when our beloved pets get old.
However, I enjoyed seeing your lovely Crocuses and the birds in your garden. Spring is such a busy time in the garden. I too have lots to do in mine and find it very difficult to fit in with blogging. I expect we all have the same problem!

Witaj Giga :-) brakowało mi swój ostatni post o swojego psa, ale tak mi przykro czytać, że ma mieć operację! Mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze. Mój pies jest trzynaście lat i ma torbiel, który naprawdę potrzebuje pracy na ale weterynarz nie chce, bo obawia się, że nie przeżyje znieczulenia. To takie smutne, kiedy nasze ukochane zwierzaki zestarzeć. Ja jednak cieszył się widząc swoje piękne krokusy i ptaki w ogrodzie. Wiosna to taki pracowity okres w ogrodzie. Ja też mam wiele do zrobienia w kopalni i bardzo trudno dopasować się do blogów. Oczekuję, że wszyscy mamy ten sam problem!

Anonimowy pisze...

Ten ptaszek zwany Kopciuszkiem, naprawdę ci się udał.

Justyna pisze...

bardzo ładne zdjęcia ; ]

Dani P. pisze...

Hi, Giga ! Lovely colours and sooo many birds in your garden. Have a nice day, my friend !

Teresa pisze...

Giga, espero que tu perrito este bien. las fotos maravillosas me encantan. Besitos

Videodiretta pisze...

Adoro Cenerentola,quel bellissimo merlo e la signora Starling seduta comodamente, è davvero molto simpatica.
Cara Giga ,il tuo giardino è un luogo incantevole, accoglie ospiti davvero molto speciali.
Baci e buona domenica cara amica!
Luci@

jankasgarten pisze...

Droga Gigo,
mialas szczescie, ze tyle ptakow cie odwiedzilo. Piekne zdjecia. U nas krokusy skonczyly juz kwitniecie.
Dziekuje za odwiedziny i zycze rowniez tobie milego weekendu.
Pozdrawiam serdecznie :-)

- Yvonaut -
Das sind Raphael und Yvonne
pisze...

Very nice pictures Giga!
Fantastic flower and bird shots!
Many greetings
Yvonne & Raphael

Violinowo pisze...

Śliczne zdjęcia. Pozdrawiam i miłego odpoczynku w ten wiosenny weekend życzę.

Rohrerbot pisze...

Excellent work. Love your bird shots but there is nothing like seeing a crocus in bloom. Lovely shades of purple:)

Marisol Arancibia pisze...

Hermosas fotos como todo lo que tu haces, las flores y las aves me encantaron, un abrazo.

Crystal pisze...

I too have seen a blackbird with white feathers this year. It's white feathers were on its tail though, not its head.

Unknown pisze...

Muy bonitas fotos de aves y flores, tienes una gran sensibilidad amiga Giga, un abrazo

E pisze...

już niedługo doba stanie się dłuższa i będzie Pani łatwiej ;)
świetne zdjęcia ..;]
Pozdrawiam Lenorek ^^

Maia pisze...

Lovely little birds and these delicate crocuses are a delight.

Juliana pisze...

)))) I love your posts!
especially your stories) so nice & cute... about animals, birds, flowers... u're so talented writer. Wonderful skills for writing children's book about nature!)
Have a nice weekend!
xoxo, Juliana

NieTylkoMeble pisze...

Za krótka, za krótka :))) dla mnie mogłaby mieć 48 godzin :)))) i też nie wiem czy by wystarczyło :) Piękne zdjęcia :)

ioan moldovan pisze...

Excellent series! The flowers are very bright and beautiful!
Many greetings!

Mary pisze...

Beautiful photos! It looks like spring has come to your area!

Jose Manuel Montes(Manuindiana) pisze...

Bonitos Aves,pero la flor del Azafran es muy bonita.
Bonita serie de fotografias.
Saludos

penny pisze...

I don't blame you for taking time to capture this little beauty, Giga.
Lovely series of photos, thanks for stopping by and leaving a kind comment.
cheers :)

joo pisze...

Piękne zdjęcia Giga! Kosy sa niesamowite - uwielbiam jak trelują mi w ogrodzie:)
Pozdrawiam serdecznie.
j

theconstantwalker pisze...

I have just had a wonderful browse around your blog... many thanks for sharing it.

Unknown pisze...

ja dziś 'płaszczyki' roślinom pościągałam, trochę poprzecinałam, ale tak odurzona świeżym powietrzem wiele zrobić nie mogłam:) Istne lato dziś u mnie było:) Pięknie u Ciebie:)

wkraj pisze...

Ładne zdjęcia, widać, że słoneczko swoje robi. Coraz więcej i ptaszków i kwiatków.
Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Twoja miłość do Matki Natury ogrzewa moje serce ... jest istotą życia i każde zdjęcie z was jest wiersz.
Dzięki i daj mi znać, jak znaleźć psa.
Uściski, przyjacielu.

ShySongbird pisze...

How I wish I could speak your language. I know we would be such good friends! :-)

Jak Chciałbym móc mówić Twoim językiem. Wiem, że będziemy tak dobrymi przyjaciółmi! :-)

George pisze...

I completely agree with you that the days are much too short for me to get everything done I should get done. But I'm glad you had time to get out into your garden. Not only did you get some wonderful pictures of birds, you also got photos of some beautiful, colorful crocus.

Całkowicie zgadzam się z tobą, że dni są zbyt krótkie dla mnie zrobić wszystko powinienem się zrobić. Ale cieszę się, że miał czasu, aby dostać się do ogrodu. Nie tylko masz wspaniałe zdjęcia ptaków, także dostał zdjęcia z jakiegoś pięknego, krokusy kolorowe.

dianne pisze...

Beautiful birds and images of your purple and yellow crocus, Sprimg has arrived.
Warm greetings Giga!
xoxoxo ♡

SquirrelQueen pisze...

Your crocus are beautiful, I really like the yellow ones. Great shots of all the different birds.

Unknown pisze...

Great pictures of spring flowers and birds.
you are a good photographer.

Good Sunday to you, Marit

Malgorzata Ingstad pisze...

No widzisz,Gigo - kazdy na swoj sposob cieszy sie ta Wiosna. Ten Twoj ogrod to istna przystan dla ptaszkow i roslin - przesliczne dzis zdjecia i tych i tych! Zycze Ci aby absolutnie nic nie wymarzlo! My musielismy polewac korzenie naszych rhododendronow garaca woda, bo wiosna obudzila je cieplem do zycia a korzenie schly w lodzie. Kazdy dostal 2 wiadra i i oklapniete liscie odrazu zjedrnialy. Tez bym tak chciala..

Magda pisze...

piękne masz ptaszki w ogrodzie

Marit pisze...

Fuglebildene dine er så vakre! Jeg ønsker deg en fin søndag :-)

Ptak Twoje zdjęcia są tak piękne! Życzę miłego niedzielnego Podręcznika

coco pisze...

spring...spring...spring :)

Mingingi des prairies pisze...

All these birds and all these flowers, it's beuatiful.

Have a wonderful spring !

eden pisze...

Beautiful series of photos and my favourite is the bird shots.

Ángel pisze...

Qué bonito como se deja ver la primavera poco a poco!!

Saludos

Anonimowy pisze...

Znajomość ptaków mi imponuje, i umiejętność ich fotografowania!

CameraCruise pisze...

Love your series of beautiful photos!
Wish you a wonderful Sunday.
Mette

a.l.ti pisze...

Фотографии птиц -здорово!)

autororretrato-alheio pisze...

Giga Moja droga, kocham odwiedzając bloga. Dziś widziałem zdjęcie, które mają te same przyjemności, które mam. Biorąc obrazu, zidentyfikowania zwierzęcia lub sfotografowane kwiat, publikować ... Myślę, że to przyjemność uczyć się codziennie z moich hobby.

Magia da Inês pisze...

Flores lindas, não conheço açafrão, mas adorei as flores roxas.
Muito agradável ter pássaros no jardim, trinados harmônicos pelo ar.
Boa semana!
Beijinhos.
Brasil

♫♫.•*¨*•♫♫¸

ZielonaMila pisze...

Fantastyczne zdjęcia, ja nigdy nie miałem tyle szczęścia aby ptaki znalazły się tak ładnie na moich fotkach. Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

zaczyna się praca w ogrodzie no już pierwsze koszenie trawy było u mnie pozdrawiam

La sonrisa de Hiperion pisze...

Estupendas las fotos que nos has dejado, un placer haberme pasado de nuevo por tu casa.

Saludos y buena tarde de domingo.

Ms. ~K pisze...

I always enjoy my visit here with your lovely images!
xoxo

Angela Häring-Christen pisze...

Liebe Giga
Dein Garten ist voller Wunder.
Herrliche Blumen und viele Vögel.
Du hast schöne Fotos gemacht.
Mein Tag ist auch zu kurz :-)
Herzliche Grüsse
Drodzy Giga
Twój ogród jest pełen cudów.
Piękne kwiaty i wielu ptaków.
Wziąłeś wspaniałe zdjęcia.
Mój dzień jest za krótki :-)
Z poważaniem
Angela

Bente Antonsen pisze...

Very nice pictures.

Neuer Gartentraum pisze...

Deine Volgelbilder sind bezaubernd schön. Eine Amsel mit weißen Federn habe ich noch nie gesehen. Ein sehr interessantes Foto.
Gruß
Anette

Topfgartenwelt pisze...

Die Bilder von den Vögeln sind wirklich super gelungen.

lg kathrin

Jane pisze...

Beautiful photos that all about Spring..!

Melbourne Australia Photos pisze...

What lovely shots! It really looks like spring has arrived!

Debbie pisze...

gorgeous bird captures and your crocus are beautiful!!

Dewi pisze...

I can see how you love birds!

Sandra Gardener pisze...

Simply gorgeous ! Wonderful spring, it all looks so fresh. I absolutely love crocus...

Brita pisze...

Lovely lovely pictures that give me great my spring. It's been a while since I wrote in your blog, but my evenings have been full of work. Still do not have the crocus bloom with us, but it can ibte be far away. I must content myself with your images as long as / Brita

Anita(Anisia) pisze...

Tak, ogród potrzebuje naszego czasu, większość z nas każdą wolną chwilę spędza właśnie wśród przyrody i to jest cudowne :) Miłego wypoczynku przy pracy ;)

Anonimowy pisze...

Encantadoras y "volátiles" imágenes amigo...

Un fuerte abrazo y feliz semana,

Db.

Juta pisze...

Oj ostatnio i u mnie wystąpił deficyt czasowy i to na olbrzymią skalę:)))Ptaszki w Twoim obiektywie jak zwykle przepiękne.A ta pani szpakowa przypomina mi troszkę tą co zażywała kąpieli:)))Ma takie puszyste piórka.
Trzymam kciuki i pozdrawiam serdecznie

Juta pisze...

Już wiem ,że to nie może być "ona", bo to był "on".Sprawdziłam.Pozdrawiam

Unknown pisze...

Hola Giga, me gusta la mezcla de aves y flores de tus post. Bonitas fotos. Saludos!!

Bengts fotoblogg pisze...

Beautiful birds and flowers, great shots.

abhinavr pisze...

Amazing bird photos ! Really admire them

Montse pisze...

La flor del azafrán es de una belleza increíble. Yo también tengo mirlos en mi jardín, viven allí y creo que ha criado porque nos alegran con sus trinos que es una maravilla.
Unas fotos preciosas las de las aves.
Un abrazo.

Kwiat szafranu jest z niesamowitej urody. Mam również kosy w moim ogrodzie, mam tam żyć, a kto podniósł bo cieszymy się ich piosenek, które jest bardzo duża.
Piękne zdjęcia ptaków.
Przytulić.

Agnieszka Hubeny-Żukowska pisze...

Wspaniałych masz gości w ogrodzie! A ten szpak łaciatek to pewnie niezłe ziółko. Gdzieś czytałam, że takie nakrapiane i łaciate zwierzęta zazwyczaj są bardzo charakterne! Pozdrawiam :-)

Karen @ Pieces of Contentment pisze...

Lovely to see your flowers beginning to bloom and birds visiting your garden too.

Donata pisze...

cudowne ptaszki, śliczne krokusiki, pozdrawiam

magda pisze...

Congratulations my deerest friend to photographing birds, you are large photographic talent!!!
I know that the garden has many jobs, and i each day I dig in my garden.
I have and my daughter, you know, vomiting every day..She lost 2 kilos! On Thursday, begins the third month.
We are there on Sunday, now again on Saturday.
I am sending you a big hug and many kisses.

magda pisze...

Thank you very very much my beloved friend, for your wishes!!!!
Many kisses!

Jesús Castellano pisze...

Bien retratada la primavera, con esa exhibición de bellas flores y aves.

Saludos.

Friend of HK pisze...

Spring is coming and the flowers are beautiful! Greetings from HK!

Diane AZ pisze...

Lovely flowers and birds. Unusual black bird with white feathers. Great photos!

Elisa T. Campos pisze...

Teu blog é maravilhoso.
Um imenso jardim florido com pássaros sobrevoando.

Gostaria de levar ao meu blog uma das fotos. Posso?

Beijos.

Helma pisze...

Hello Giga,

a delicious spring blog with a variety of spring flowers, and a variety of different birds and birds. Lovely to look at and enjoy.

Greetings, Helma

Kristina Eriksson pisze...

Lovely pictures in your blog! Thank you for a fine hour there!

Doranma pisze...

Piękne te Twoje ptaszyny i że tak dały się sfotografować :) Wstyd się przyznać, nie znam się na ptakach, więc z przyjemnością podszkoliłam się u Ciebie z tej dziedziny :) Pozdrawiam

salma pisze...

sode busime dar laimingesni nei blog'e :) smagu kad aplanko daug pauksciu. sekmes!

Ania pisze...

Ja też gigo mam wyrzuty sumienia, że nie nadążam z wpisami na moich ulubionych blogach i z chęcią rozciągnęłam bym dobę troszkę. Mam nadzieję, ze kiedy nadejdą wakacje wygospodaruję więcej czasu na blogowanie. Ale to jeszcze tak daleko. Ptaszorki ślicznie się prezentują na Twoich zdjęciach, a ja marzę o tym ,żeby zobaczyć krokusy w Zacisznym Ogrodzie. Może w ten weekend się uda. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

Ania pisze...

Przepraszam za Gigę - małą literką napisaną. Tak mi się jakoś paluszek omsknął na klawiaturze.:))

DIGITAL WORLD PAGES ARCHIVE pisze...

Hello! I love Your posts!

strandskatan pisze...

Doba jest zdecydowanie za krótka, zwłaszcza teraz. Kopciuszek uroczy. U mnie pojawiał się w ubiegłym roku, czas pokaże czy uda mi się go zobaczyć i w tym roku.
Pięknie wiosennie u Ciebie :)
Pozdrawiam Halina

Dorisalon pisze...

Preciosas y primaverales fotos... Un abrazo

DIGITAL WORLD PAGES ARCHIVE pisze...

Have a wonderful days!

Kasiulka73 pisze...

Śliczne zdjęcia! A kopciuszka znam, znam, hihi A czsu brakuje chyba nam wszystkim :((( Pozdrawiam cieplutko!

Kala pisze...

Fantastic nature images. I love how you've framed the bird photos.

Giga pisze...

DZIĘKUJĘ KOLEJNY RAZ ZA LICZNE ODWIEDZINY I CUDOWNE KOMENTARZE. MOJE MARZENIE : OBY TAK BYŁO ZAWSZE :-). POZDRAWIAM WSZYSTKICH BARDZO SERDECZNIE.

Lu72 pisze...

Problem za krótkiem doby jest mi także dobrze znany:) Podziwiam twój talent. Chciałabym żeby wokół mojego domku w brzózkach pojawiło się tyle kwiatów i ptaków co u ciebie...ale dorównać twoim zdjęciom tych cudów będzie trudno...nawet chyba nie będę próbowała...

Giga pisze...

Lu72, dziękuję. Nie uważam żeby moje zdjęcia były jakieś specjalnie dobre. Robię zdjęcia z wyczucia, nie z wiedzy fotograficznej. A to każdy może, tylko musi wiedzieć, co chce widzieć na zdjęciach. Pozdrawiam