środa, 26 grudnia 2012

DRUGI DZIEŃ ŚWIĄT

Pogoda nie ciekawa. Za oknami szare niebo i deszczyk czasami. Nie zachęcało to do wyjścia z domu, a planowałam spacer i zrobienie zdjęć do dzisiejszego postu. Dodatkowo humor mi popsuł mój telefon komórkowy, który przestał działać, a odebrałam go z naprawy pięć dni temu :(.
Wczoraj byłam u córki na świątecznym, pysznym obiedzie i zrobiłam kilka zdjęć jej "zbiorów". Jak już wiecie, ja zbieram dzwonki,



a moja córka szklane kule. Oto część jej zbioru:







Pozostałe zdjęcia robiłam w domu, chodząc po nim i szukając czegoś ciekawego do pokazania Wam.



To zasuszony zbiór różnych owoców, które przywoziłam z moim podróży, a teraz są ozdobą w moim mieszkaniu.



                       To samo z muszelkami.




                     Kwitnie mi pięknie kalanchoe.



          Za oknami na drzewach siedzą dzwońce.



Sumik w akwarium, które dostałam w prezencie pod choinką, chowa się pod liściem. Jest bardzo nieśmiały :).
I jeszcze jedno zdjęcie,



na którym skończyła się moja zabawa, bo w aparacie fotograficznym pojawił się napis  "Błąd obiektywu"  i zdjęć nie mogłam więcej robić. Co ten napis znaczy, wiedzą robiący zdjęcia. To już chyba za dużo nieszczęść jak na jeden dzień i to świąteczny :(((


101 komentarzy:

chica pisze...

rsss...Gosto de teu bom humor!! Lindas fotos que conseguiste apesar de tudo! abraços,chica

Violinowo pisze...

Zbiory imponujące.Ja z racji małego mieszkania niestety nie mogę nic kolekcjonować. Pozdrawiam

dianne pisze...

Piękne obrazy drodzy Giga, masz piękną kolekcję dzwonków, nasion i muszli. Miło jest zbierać przedmioty, które przynoszą nam szczęście i zachować wspomnienia z miejsc, które zostały. Kolekcja twojej córki szklana kulka jest też piękny. Uwielbiam akwarium z roślin wodnych, sum i śliczny ball.Kalanchoes szklane są ulubionym roślina z kopalni, są one zawsze kwitnienia. Piękne ptaki też.
Ciepłe pozdrowienia drogi przyjacielu.
xoxoxoxo ♡

Tomoko pisze...

Hi, Giga
I like to see your collections. Can you guess what I like the best? The third one!
Is that a crocodile? It is very cute!
Green Tomato

Cloudia pisze...

you are a curator of good things



Friendly Aloha from Honolulu,
Comfort Spiral
~ > < } } ( ° >
> < } } ( ° >
> < 3 3 3 ( ' >

abhinavr pisze...

They are beautiful collections! But sorry for your camera, I think it has to be repaired.
Merry Christmas and Happy new Year.

grazyna pisze...

Piekne kolekcje!! a kule jakie niezwykle!!!aparat fotograficzny sie psuje to cala trahedia! pozdrawiam i wyruszam do zakopanego:::

Luis pisze...

Artesanía y naturaleza, un conjunto precioso de magníficas fotos. Feliz aó nuevo

Luis pisze...

Artesanía y naturaleza un hermoso conjunto de fotografías magníficas. Feliz Año Nuevo.

Sirpa pisze...

You daughter has a beautiful collection of glass balls.
I'm sorry for your camera, hopefully you can get it quickly in order.
Have a nice end of this year.

NieTylkoMeble pisze...

Giga, kolekcja wspaniała :)
Wierzę, że aparat po prostej naprawie będzie Ci jeszcze służył. Tymczasem przesyłam ci życzenia uśmiechu i radości z otaczającego się świata :)

magnolia0joaska pisze...

Świetne zbiory, ciekawa pasja :)

Marit pisze...

Så flotte bilder du viser! Jeg ønsker deg en fortsatt god jul :-)

Tak wielkie, aby zobaczyć zdjęcia! Życzę Wam Wesołych Świąt

Meg pisze...

...cudowne kolekcje!
Serdeczności zostawiam:)

Juta pisze...

Kolekcje są fantastyczne.Fajne są te kule zbierane przez Twoją Córkę.
Bo dzwonkami Twoimi zachwycam się nieustająco.
Mojej córce również przybyły trzy nowe naparstki z Portugalii:))))
Życzę rozwiązania wszystkich problemów i pozdrawiam bardzo serdecznie.

Anonimowy pisze...

Całkiem spory zbiór.

Teresa pisze...

Pues son preciosas las fotos, me gustan mucho. Besitos.

Madeinja pisze...

Nie miłe zbiegi okoliczności Cie dopadły w jeden dzień. Mnie też się zdarza "błąd obiektywu" wtedy wyłączam aparat całkowicie i po chwili uruchamiam go ponownie.Jeżeli znam teren energetycznie , to często takie zdarzenie dzieję się w miejscach typu "żyła wodna" itp.Pogoda wszystkim popsuła świąteczne szyki, ale za to miałam okazję zobaczyć Wasze piękne zbiory :)

E pisze...

Widzę że kolekcjonowanie pięknych rzeczy jest u pani rodzinne ;)
Ojj jak to się mówi "złośliwość rzeczy martwych" nic pani nie poradzi na to że się wszystko psuje ...
Pozdrawiam Lenorek

Anonimowy pisze...

Your collections are very beautiful! I wish you find everything you want in the new Year!
Happy holidays!
Greetings from Greece!

Sensaciones en Imagenes pisze...

Cuando a la tecnología le da por dar la lata no nos queda otra que resignarnos, yo por suerte vuelvo otra vez a poder estar con vosotros.
Un fuerte abrazo y feliz navidad.

eden pisze...

Those are so cute! Merry Christmas!

Unknown pisze...

¡Vaya amigo, se estropea todo!, además el tiempo no acompaña. Pero aún así llenas el post con fantásticas fotos. Me gustan vuestras colecciones y me llama la atención la campana de Toledo.
Un abrazo y felices fiestas.

Olinka pisze...

Piękne i ciekawe zbiory :)
Ja kolekcjonuję aniołki. Zbieram się powoli, aby je pokazać :)

Agnieszka Hubeny-Żukowska pisze...

Wspaniałe macie kolekcje! I dzwonki i kule robią wrażenie. Jeżeli chodzi o pogodę to Cię rozumiem. U mnie to samo. Od 3 dni pada deszcz. Jest szaro i brzydko, a my na antybiotykach. Nie ma szansy wyjść poza dom... Dzieciaki od tygodnia w domu siedzą! Wiesz co to oznacza!!? Pozdrawiam i życzę powodzenia z aparatem

Cinzia pisze...

Le sfere natalizie sono la mia passione, le adoro!
Cinzia

krzysiek86 pisze...

Oj ja też miałem przez świat drobny wypadek ale to już moja specjalność i tradycja hehehe ale postanowiłem że nie popsuje mi nastroju i się nie dałem. Teraz tylko muszę lekarza odwiedzić :-( Ale co tam bywa! Sumik świetny bardzo mi się podoba podobnie jak zasuszone owoce. Wydaję mi się że są tam marony i chyba maklura zasuszona o ile się nie mylę!

Alex pisze...

Fajne te Wasze zbiory!
Przed świętami aparat mojego M, którym robiłam zdjęcia zaciął się i pokazuje tylko ERROR. W naszej okolicy serwisu brak, naprawa będzie chyba kosztowna, więc właśnie jestem na etapie poszukiwań mojego pierwszego aparatu.
Pozdrawiam Alex:)

Barbara G pisze...

kolekcja oryginalna a z aparatem to pech!...oby nic poważnego.., pozdr:))))

Pollyanna Chocolate pisze...

Potrafisz uchwycić magiczność przedmiotów w obiektywie! Zachwycam się szklanymi kulami - to taki sentyment z dzieciństwa :-)

Jane pisze...


Beautiful and always interesting Photos. Love the collection !

TexWisGirl pisze...

i tried to comment on this post yesterday but it wouldn't open the comment box. but today i can write. :)

i hope you have had a wonderful christmas. a big hug from texas.

Talibra pisze...

I u mnie brzydko za oknem. Kule piękne, ostatnio mam słabość do szkła a najbardziej do szklanych ptaków :)
Serdecznie pozdrawiam.

Jagoda pisze...

oj, to nieciekawie. Niedawno aparat chyba też był w naprawie :(
Mam nadzieję, że uda się go naprawić!

one big creative mess pisze...

Co do aparatu i tel to nazywam to złośliwością rzeczy martwych.
Kolekcja kul imponująca.
Pozdrawiam serdecznie :)

Anonimowy pisze...

śliczne zdjęcia są cudowne aż pocieszyć się warto.

Bob Bushell pisze...

Brilliant photos, cheers Giga.

Marian pisze...

Nice post!!
I like your bell's and the shy fish :)
And ofcourse your collections...beautiful

anastazja pisze...

Ale macie piękne zbiory.Ja mam w domu 2 kule i są tak piękne,że pewnie też bym zbierała,gdyby rozsądek nie zwyciężył.

Łucja-Maria pisze...

Droga Gigo, znasz porzekadło, że "nieszczęścia" chodzą parami.
Podziwiam, zbiory macie imponujące.
Mam nadzieję, że aparat zrobił Ci małego psikusa i wrócił już do normalności.
Mój aparat, podaje mi taką informację po założeniu nowych baterii. Miesiąc po utraceniu gwarancji, dostał taką przypadłość.
Serdecznie pozdrawiam

JR pisze...

Wspaniała kolekcja. I świetna fotografia. Mieć dobry wieczór z muzyką:

http://www.youtube.com/watch_popup?v=BNNFtlF9CDE

Joop Zand pisze...

It's a lovely serie photo's.

Warm greetings, Joop

siga pisze...

Happy holidays! And wishes for the better times to the lens ;)

Teresita pisze...

Muy bonito!!!!! Feliz 2013!!!!

Mażena pisze...

Mam nadzieję,że napis był chwilowym błędem.Zdjęcia piękne. Moje paskudne przeziębienie odebrało mi połowę świątecznych przyjemności. Fajnie jest coś zbierać, ja też zbieram.

VENTANA DE FOTO pisze...

Por lo menos, puedes entrar en el blog. Me he fijado, que en tu colección de campanas, hay una de Toledo. Seguramente, habrás visitado esta ciudad.

Besos

http://ventanadefoto.blogspot.com.es/

Giga pisze...

VENTANA DE FOTO, byłam w pięknym Toledo i stąd jest dzwonek z niego.

Debbie pisze...

Beautiful images of your pretty collections!! Merry Christmas from the jersey shore!

Anonimowy pisze...

Dobrze mieć jakieś hobby, ja kolekcjonuję porcelanowe figurki, na które już nie ma miejsca na półkach. Zresztą w ogóle uwielbiam porcelanowe bibeloty, na które wydaję mnóstwo pieniędzy na różnych targach staroci.
Serdecznie pozdrawiam.

Zbyszek pisze...

Też mam kilka szklanych okazów. To wspaniała pasja. Pozdrawiam :)

Dani P. pisze...

Lovely pictures ! The bells are gorgeous :) Sorry for your camera, dear Giga ... Wishing you all the best for the New Year ! Pozdrawiam serdeczne !

campanule pisze...

oj, rzeczywiście w taki dzień to najlepiej zasiąść w fotelu i nigdzie się nie ruszać, bo nigdy nie widomo, co może się jeszcze wydarzyć!!
Uwielbiam szklane kule, mogłabym spędzić godzinę oglądając je i "przesypując" różne płatki pływające w ich wnętrzu!!

Maria Dolors pisze...

Preciosas e interesantes colecciones,
todas tus fotos son fantásticas,
los pájaros en las ramas y el
tímido pececillo feliz en su
acuario...

Besos.

wkraj pisze...

Ładna kolekcja. Sumiki są bardzo płochliwe, więc ciesz się z tego ujęcia, bo potrafią całymi dniami chować się w zakamarkach akwarium.
Pozdrawiam

EwaJ pisze...

Bywają takie dni, że w każdą stronę jest pod górkę. Ale po burzy zawsze wychodzi słońce. Mam nadzieję, że aparat zastrajkował tylko na chwilę. Piękne te kule córci. Ja kolekcjonuję tylko rośliny w ogrodzie. Pozdrawiam serdecznie.

Laura pisze...

such a lovely series of collections and nature... beautiful... wishing you a very happy New Year!

Laura. M pisze...

Kamery też znudzi robi tak wiele zdjęć,. Nigdy odpoczywać dużo Giga :))
Lubię te greenfinches w oknie!
pocałunek.

Leovi pisze...

Wonderful photos, creative frames, beautiful compositions.

Marty pisze...

love this funny post and all the beauties you and your daughter have !

Angela Häring-Christen pisze...

Oh je!
Ich hoffe, es geht dir gut. Die Kamera funktioniert. Die Sonne scheint wieder.
Ich wünsche dir alles Gute im neuen Jahr, liebe Giga.
Herzliche Grüsse
Oh no!
Mam nadzieję, że jest dobrze.Kamera działa.Słońce ponownie.
Życzę powodzenia w nowym roku, drodzy Giga.
ciepłe pozdrowienia
Angela

Diane AZ pisze...

They are so very cute, each and every one! I love the bells, glass balls and the shells. Thank you for showing some of your collections. :)

Anonimowy pisze...

Lovely collections of bells, shells, glass balls and the dried fruit.
I hope your skies clear so you can go out and play with your camera.

Carole M. pisze...

delightful images, I especially like the shells and birds

Casa Mariposa pisze...

What beautiful collections! Happy holidays and I hope you have sunny skies soon. :o)

Beth at PlantPostings pisze...

You certainly found some "interesting" things to show us. ;-) The collections are amazing, and the photos are beautiful, as always. Happy Holidays, Giga!

Flo de Sendai pisze...

Giga Witaj, Twoje zdjęcia są naprawdę bardzo ładne!
Dziękuję i do zobaczenia wkrótce!

Sisah pisze...

Der kleine Wels in deinem Aquarium hat sich eine wunderschöne Partnerin gesucht ;-)...farblich sehen sie sich jedenfalls sehr ähnlich!
Vielen Dank für die Weihnachtswünsche, ich schicke ebenfalls Grüße aus dem Fließtal.
LG
Ssiah

Florentyna pisze...

Piękne kolekcje Gigo;-)
W moim aparacie też tak było i to akurat podczas Andaluzyjskich wakacji. Wpadłam oczywiście w czarną rozpacz, a aparat po kilkudziesięciu minutach sam łaskawie wrócił do formy;-)
Nie wiem co było przyczyną, trzeba skonsultować się z foto fachowcem;-)
Mam nadzieję, że problem już zniknął.
Ściskam poświątecznie i buziaki ślę.

Karen @ Pieces of Contentment pisze...

Both you and your daughter have interesting collections, my favourite is the seed pods collection. The Green Finches are delightful!

trimbolera pisze...

Son muy bonitas las colecciones, animas a seguir y guardan muchos recuerdos. Besicos.

Aritha V. pisze...

Hoi Giga, when my daughter comes home later (she plays outside now in the drizzle with her ​​friends), I will show her the snow globes of your daughter. They are so beautiful and special! Very different than that of her! I enjoyed your little blog and thanks to the translator, I can read Polish :-) Have a nice day!

Lotka pisze...

Pozdrawiam serdecznie. Odwiedzę znów w niedzielę, jak wyjadą moje dziewczynki.

ioan moldovan pisze...

Very beautiful and interesting photo series!
Dear friend,I wish you good health and beautiful pictures in 2013!

Agni pisze...

Uwielbiam kolekcje i kolekcjonerow ! Dzwonki sa BOSKIE ! Swietnie, ze i corka znalazla cos dla siebie!
Tez mam sumiki rosna przepieknie i powinny nazywac sie juz sumy. Rozrusza sie jak bedzie polmrok , albo jak jedzonko bedzie na drugim koncu akwarium.

Malgorzata Ingstad pisze...

Jak zwykle cieply i mily reportaz. Ja kiedys zbieralam stare dzbanki do kawy - skonczylam na 30. Sa bardzo piekne, ale nie oddam im juz wiecej miejsca niz jedna polke kuchenna.
Mam nadzieje ze i komorka dziala i juz Ci sie nie wyswietla blad obiektywu. Bo przeciez Cie tu wszyscy bardzo potrzebujemy.
Pisane juz z Gdyni!

i stora drag pisze...

Sometimes it's very nice to make photos of things around you in your home! You and your daughter have many nice things!
Hope your camera is ok again, sometimes it's helps just to close it down!
Our snow is melting, but today it was cold and the SUN show up! :)
Greetings Pia

bustani pisze...

Piękne kolekcje, a pogoda dziwaczna:))
Pozdrawiam

GAJA pisze...

Zostawiam słówko - wszystkiego dobrego!

Mari-Pi-R pisze...

Unas bonitas colecciones, a mi también me gustan mucho las campanas tengo algunas aunque no hago colección.
Gracias por pasar por mi blog, saludos

RobertN pisze...

Lovely pictures!
Wishing you all the best for the New Year!
Robert

✿France✿ pisze...

COUCOU encore de superbes photos chez toi et j'adore ce cygne il est magique je pense
Je te souhaite de belles fêtes bisou

Dusia pisze...

Jest nas więcej-ja też mam słabość do dzwonków, piękne zdjęcia pozdrawiam Dusia

Zosia pisze...

Zlosliwosc rzeczy martwych. Nic to, idzie nowy rok i trzeba patrzec optymistycznie w przszlosc. Zycze wiec wszystkiego dobrego, zdrowia, pomyslnosci i nie psujacych sie urzadzen :-)

laurak/ForestWalkArt :) pisze...

oh what beautiful collections!! i LOVE your bells & your daughters glass globes are awesome!!
welcome to the new member of your family...the shy catfish!

i have the SAME glass swan...but with blue liquid inside!!

and the birds...through your window!! what a nice view!

Happy New Year!!

.✿*E LENA*✿. pisze...

Hello dear, Gica!
Your pictures are wonderful,
I like a lot!
"A year rich in accomplishments,
higher in
aspirations and successful.
With much love!
HAPPY BIRTHDAY, 2013!

Stilla Natur pisze...

Nie wiem czy to Cie pocieszy ale posrod tych wszystkich nieszczesc posiadasz jedno, ale za to wielkie. Kreatywnosc! Nawet jak Ci pogoda nie dopisuje to i tak sobie robisz pelno ladnych zdjec.

Mam nadzieje, ze objektyw Ci zaraz wyzdrowieje! No i komorka rowniez chociaz ja naleze do tych ludzi, ktorzy komorki nie uzywaja.

Zycze Ci wesolego Nowego Roku

Pozdrawiam cieplo
Anna

Jesús M. pisze...

Bellas imágenes. Saludos.-

Juanjo Trujillo pisze...

Piękne zdjęcia! . Szczęśliwego Nowego Roku.pocałunek

Anonimowy pisze...

Cudowna kolekcja!
Takie drobiazgi potrafią bardzo cieszyć.
A aparat na pewno się zregeneruje.
A jak nie, to musi iść do serwisu.
Szczęśliwego Nowego Roku!
Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

ShySongbird pisze...

Your collections and your daughter's are beautiful, your bells are lovely and very unusual. I have a collection of crystal animals, another of resin dogs and also a collection of resin birds....the only problem is all the dusting they need ;-)

I also loved your previous post which I am sure I commented on although it does not seem to be there now!!! I know I did because I wished you a very Happy Christmas. Anyway, I do hope you have enjoyed a wonderful Christmas and that you will have a very Happy and Healthy New Year.

Wasze kolekcje i twojej córki są piękne, twoje dzwonki są piękne i bardzo nietypowe. Mam kolekcję zwierząt kryształowe, inny psów żywicznych, a także zbiór ptaków żywicznych .... tylko problem jest odkurzanie muszą ;-)

I umiłował swój poprzedni post, który jestem pewien, że skomentował choć nie wydają się być tam teraz! Wiem, że nie, bo chciałem ci bardzo Wesołych Świąt. W każdym razie, mam nadzieję, że spodobał wam się wspaniałe święta i że będzie miał bardzo szczęśliwy i zdrowy nowy rok.

Anonimowy pisze...

(¯`v´¯)
`*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•.Coucou Giga !

Voilà la fin de l'année 2012 arrivée !
JE TE SOUHAITE UNE BELLE ANNÉE 2013
Qu'elle t'apporte tout ce que tu peux souhaiter et bien plus encore !
JE T'EMBRASSE très fort !!!!
Meilleures et douces pensées de Thaïlande !
✿ ❊ ✿ ❊ ✿ ❊ ✿

Rosemary pisze...

Thank you for trying to take pictures, which came out great, despite the camera that breaks!

Eko pisze...

Hei 'Giga'...
Hienojen kuviesi parissa on aina mukava vierailla.

Kiitos vierailuistasi ja kommenteista...

Hyvää Uutta-Vuotta 2013
Eko
Suomi/Lapland/Kuusamo

coco pisze...

WONDERFUL , WONDERFUL !
Happy New YEAR !!!!!!!!

Elisa T. Campos pisze...

Céus
Cores
Mil

Mar
Vento
Luzes

Sonhos
Sobre
Chamas

Clamam
Paz e
Amor

( E )

Sob o
Sol da
Manhã

Sinta
Novos
Ares

Muitas
Garças
Voam

Chuva
Fina
Cai

Molha
A sua
Face

Uma
Nuvem
Diz

FELIZ
ANO
NOVO

Helma pisze...

Hi Erna,

I had myself working with both Christmas but with the New Year I am free. Cute figurines I see in your blog. Weeet you that I also have glass swan :-)

And also for you a very nice New Year and all geods for 2013. May there be in the new year come true what you expect.

Kind regards, Helma

Giga pisze...

DZIĘKUJĘ ZA MIŁE, JAK ZAWSZE, ODWIEDZINY I KOMENTARZE.
DZIĘKUJĘ RÓWNIEŻ NA ŻYCZENIA NOWOROCZNE I WZAJEMNIE, ŻYCZĘ SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU.
POZDRAWIAM WSZYSTKICH SERDECZNIE.

Fotografie fotofanki - magda.h-m pisze...

szklane kule w dzieciństwie zawsze mnie fascynowały a teraz praktycznie nie widuje. Macie piękne zbiory, gratuluję!

Giga pisze...

Fotografie fotofanki - magda.h-m, dziękuję ślicznie :)

Rohrerbot pisze...

Hope you had a wonderful Christmas with your family and friends. Love the bird shots and the owl in the snow globe!!! That is so cool:) Look forward to a new year of fun and excitement with you on our blogs!

Giga pisze...

Rohrerbot , też mam nadzieję, że w tym roku będziemy się dobrze bawić na blogach. Pozdrawiam.
Rohrerbot, too, I hope that this year we will have a great time on blogs. Yours.