środa, 16 marca 2011

SPACER Z PIESKIEM DO OGRÓDKA

Dzisiaj był słoneczny dzień i wybrałam sie z moim pieskiem do ogródka.


ZOBACZYŁAM :
  
  kwitnące     przebiśniegi                            i                         krokusy                                                                                                                    

            
         wrzośce                                          i                                  ciemierniki

a mój piesek wypatrywał ?



a ja dalej oglądałam :

runianka japońska ma pączki ,                                 dobrze, że wysiały  się niezapominajki,
                                                                                bo przesadzę  je koło "oczka"

        hiacynty                                           i                          żonkile  już "wyszły z ziemi

a piesek szukał w tuji swojej zabawki :


a ja dalej robiłam przegląd:

tulipan też już sobie poradził                      i                      poziomki ozdobne

 i            orlik ,                                                              a nawet serduszka

a piesek odpoczywał po zabawie :


a ja wypatrzyłam coś okropnego , tuja  ma złamane dwie gałęzie ( to chyba leżący na nich zimą
śnieg jest "winowajcą". Będę musiała je wyciąć, innej rady nie będzie. A szkoda i to duża.


ale z :

           pigwowca                                 i                                   magnolii 


i czereśni (która ma już pąki kwiatowe)       i                 płotu, obrośniętego bluszczem
                                                     jestem zadowolona.

A na koniec spaceru, z którego pokazałam zdjęcia mój piesek




23 komentarze:

Anonimowy pisze...

Sweet dog and beautiful pictures! Thank you for sharing!

Masha pisze...

You have a cute and well groomed dog. I love dogs! Lots of spring pictures, thanks for sharing.

Tatyana@MySecretGarden pisze...

I enjoyed a walk through your garden with you and your dog!

Magda pisze...

Wiosna w rozkwicie. Jednak psiak jest THE BEST !!!

Dorisalon pisze...

Oh Giga, felicidades por tus flores y por tu perrito... que lindo! przytulić

Pollyanna Chocolate pisze...

Jak już wszystko zakwitnie to w Twoim ogrodzie będzie jak w bajce :) Poszłam za Twoją radą kupiłam hiacynta i teraz zachwycam się nad nim, a w szczególności nad jego cudnym zapachem. Dziękuję za radę.
Pozdrawiam serdecznie

Giga pisze...

Cieszę się, że spacer w towarzystwie pieska podoba się. Pozdrawiam

jankasgarten pisze...

Bardzo duzo roslin w twoim ogrodzie. Bedzie niedlugo wiele kwiatow.
U nas mielismy wczoraj tez slonce i 20 stopni, dzisiaj pochmurno i 10.
Pozdrawiam serdecznie

Gabi pisze...

Tak... wiosna idzie wielkimi krokami... to widać.
Piesek milutki...

Casa Mariposa pisze...

Beautiful flowers and a cute dog! :o) Happy spring!

Andrea pisze...

Hi Giga, in a little while your garden will be full of blooms, and your dog might not be able to play there without destroying some flowers! Maybe some of our orchids will grow there just like the Phalaenopsis species. That Datura in your previous post is a perennial plant here, blooming all year round. Thanks for your comments to my spot.

Giga pisze...

Dziękuję za odwiedziny i miłe komentarze.

Diny pisze...

Lovely garden, lovely dog.
Spring makes everybody happy and when you really look at the flowers, they all are so beautiful.
Greetings, Diny

Jennifer@threedogsinagarden pisze...

Your dog is very cute and adorable. Looks like spring has arrived in your garden. It is still quite cold here in Canada.

Twój pies jest bardzo ładny i godny podziwu. Wygląda na to, nadeszła wiosna w ogrodzie. Jest jeszcze dość chłodno tutaj Kanada.

Corner Gardener Sue pisze...

You have a nice looking dog and blooms. I love the color on the plant I think is a hellebore. It didn't translate into English. Some of your photos didn't appear in the post. (I am using Firefox.)

Giga pisze...

Mój piesek jest kochany i z nim chodzę do ogródka, chociaż mi czasami złamie jakiegoś kwiatka. Mam nadzieję, że wiosna jednak przyjdzie, mimo iz zrobiło się znowu zimno.Używam Internet Explorer. Do Jennifer wysłałam emaila.Pozdrawiam

Giga pisze...

Kwiatek ciemiernik to hellebore.

Marian pisze...

Dank je voor het volgen van mijn blog...jou tuin mag er ook zijn.en ook je "Kuifje-hondje"

Een vraag: Waarom maken jullie de boomstammen wit?

magda pisze...

My dear friend Giga
Your dog is so lovely !!! Please many kisses from my xxxx to your dog.
Your garden is beautiful, the flowes are ready...
And Crakow is Fantastic !!! Thank you for all...
Greetings an Kisses
Magda

Catherine@AGardenerinProgress pisze...

Your dog is so cute!! It's fun to see that your garden on the other side of the world has so many of the same plants as mine does. It won't be long before you have lots of flowers.

Giga pisze...

Piesek jest kochany, jak dla każdego właściciela jego piesek. Ogródek czeka na słońce, a tu zimno przyszło. Dziękuję za miłe wpisy. MAGDA spełniam to , co obiecałam.Proszę klikajcie na Pajacyka, bo to akcja humanitarna dla naszych potrzebujących dzieci. Pozdrawiam

One pisze...

What a handsome boy! It's very well groomed too.

Giga pisze...

Handsome and loved. Yours