wtorek, 7 lutego 2012

D Z I Ę K U J Ę

Wystarczy mieć komputer, monitor (z kwiatkiem na ekranie),




klawiaturę


i własnego bloga









żeby świat się zrobił mały, a życie było ciekawsze. Dzięki niemu można wiele się dowiedzieć, pooglądać wspaniałe zdjęcia i mieć przyjaciół prawie na całym świecie. Moje przekonanie o tym pogłębiło się po moim rocznicowym poście. Napisaliście tak wiele wspaniałych komentarzy, że nie mogę myśleć inaczej. Wszystkie są cudowne, żadnego nie wyróżniam, i uwielbiam Was za to. Wśród nich jest jednak jeden, który mnie szczególnie  zaskoczył (kliknijcie na link za nawiasem) Blog de Pepe Zapata.
To nie wszystko, popatrzcie co  dostałam od (link za nawiasem) JUTY . Blog jej w tym samym czasie obchodził rocznicę .




WSZYSTKIM BARDZO, BARDZO, BARDZO, BARDZO 
              D Z I Ę K U J Ę  !!!


Dziękuję też tym, którzy mnie  odwiedzają, a nie zostawiają komentarzy i zachęcam do pisania ich. Ja na pewno ich odwiedzę i zostawię komentarz.



105 komentarzy:

Unknown pisze...

Bardzo proszę :-)
Zawsze optymistycznie u Ciebie.
Ja tak lubię.

Sirpa pisze...

Very beautiful pictures of flowers!!

Anex pisze...

Gigo kochana! Gratuluję rocznicy i życzę wielu następnych!!! Ostatnio z braku czasu raczej przeglądam blogi, ale mimo, że nie zostawiam komentarzy - TWÓJ odwiedzam ZAWSZE:))) jak tylko pojawia się nowy post:) Takie życie ostatnio się zrobiło pośpieszne:( Dziękuję Ci za odwiedziny u mnie i przesympatyczne komentarze:)

Joop Zand pisze...

My compliments for these very nice pictures.... very well done Grazyna.

Wiesław Zięba pisze...

Fajnie mieć blogowych przyjaciół. Są niby wirtualni, a jednak prawdziwi. Siedzą za klawiaturą i piszą posty, komentarze. We wszystko wkładają wiele serca i pracy. Gratuluję rocznicy.

Ellie pisze...

I love to visit your blog to see your pictures of flowers and your beautiful country.

Marit pisze...

Det er alltid hyggelig å besøke din blogg, Giga! Flotte bilder som alltid.

Zawsze miło jest, aby odwiedzić swojego bloga, Giga! Świetne zdjęcia, jak zawsze.

Cristina Ferreira pisze...

Gostei do seu post, interessante e criativo.
Adoro essas flores.

Beijos.

ioan moldovan pisze...

Very beautiful flowers, the colors are great! Thank you very much for all your visits and comments on my blog!
I am honored!
Many greetings from Romania!

Madeinja pisze...

Skoro rosną u Ciebie kwiatki na klawiaturze i świeże na monitorze- to spodziewaj się moich wizyt często. Dziękuję, że mnie odwiedzasz i piszesz komentarze jako jedna z nielicznych. Pozdrawiam Cię serdecznie:)

Kala pisze...

Gorgeous flower photos! I love your blog.

Dewi pisze...

These are such a simple flowers, but they are pretty photogenic :)

Anonimowy pisze...

I enjoy visiting your blog and seeing the flowers...beautiful!

Bente Antonsen pisze...

It is always nice to visit your blog and see the marvellous pictures. To day your pictures of flowers made me dream of spring, but we shall have at least three more months with winter.See you

Avelina pisze...

Lubię do Ciebie wpadać i podziwiać piękne kwiaty. :)

Jane pisze...

Your photography skills are impressive - really great pics :)

Marisol Arancibia pisze...

Hola Giga me encanta tu blog siempre hay fotos muy bonitas y con mucho colorido, espero que la ola polar pase pronto y no tengas muchas perdidas con estos fríos que hay por allá, un abrazo.

Kovács Miklós pisze...

Witaj Giga,
Tak masz rację bloger to fantastyczna sprawa. Ostatni raz zapomniałem życzyć bloga wszystkiego najlepszego :) to teraz dodałem swój adres bloga do mojej listy znajomych blogu.
Pozdrowienia!

Hello Giga,
Yes you are right the blogger is a fantastic thing. Last time I forgot to wish a happy blog's birthday :) Now I have added your blog address to my blog friends list.
Greetings!

ruma pisze...

Hello, Giga.

  Attractive works.
  You are the excellent artist.

  I thank for your usual and hearty support.
  And i pray for you and yours peace.

arigatou gozaimashita !!
ありがとう ございました。

ruma

jolanda pisze...

Giguś - to my dziękujemy za optymizm i piękne fotki.
Uwielbiam kwiaty i Twego bloga, bo tu zawsze świeci słoneczko i świat mieni się kolorami tęczy.
Pozdrawiam cieplutko

Giga pisze...

Jane, znowu nie widzę Twojego bloga :-(. *** Jane, once again I do not see your blog :-(.

Rohrerbot pisze...

Wow wow wow!!!! Great great flowers shots. The top two are incredible. Nice work! I am not worthy:) Lovely photography here.

Tammy pisze...

Perfect light in the first 2. Love them.

GirlSprout pisze...

It's great to meet so many bloggers. Love your blog!

Unknown pisze...

Giga, la verdad que tu blog es hermoso, invita siempre a volver y a quedarse unos buenos minutos contemplándolo, gracias por compartir con todos nosotros, un abrazo cálido desde Venezuela

rainfield61 pisze...

We are so close to each other in the cyberspace.

SquirrelQueen pisze...

Your flowers are beautiful, great macro shots. Wishing you a belated Happy Blog Anniversary!

Loli Sánchez pisze...

Me encanta la primera foto.

Saludos

Uwielbiam pierwsze zdjęcie.

Pozdrawiam

JR pisze...

Zafascynował mnie łagodnym kolorów.
Miłego dnia

Topfgartenwelt pisze...

Liebe Giga, ich finde die Idee genial, die Blumen vor dem eigenen Blog zu fotografieren.
Von mir auch die besten Wünsche zum Blogjubiläum.

lg kathrin

Pepezapatablogsptop.com pisze...

Giga, tus fotos son de una gran calidad, técnica y artística que transmiten buenas sensaciones.
Gracias.
Saludos.

Roses du jardin Chêneland pisze...

Images magnifiques et agréables à découvrir. J'aime beaucoup ton blog et que ferions nous sans notre ordinateur. Moi aussi je l'apprécie beaucoup.
Belle journée jocelyne

Anonimowy pisze...

Great shots Giga!

Kisses and greetings.

Meg pisze...

Nie ma dnia abym nie weszła do Ciebie, bo u Ciebie jest wiosna w środku zimy...bo u Ciebie pięknie jest...

Serdeczności!

magda pisze...

Thank you my deerest friend Giga!!!!!
Your plower photos are so beautiful!!!
I'm very glad for dedication of Pepe Zapata!!
I leave a comment there (blog Pepe).
I wish you from my heart, to be allways happy!!!
I'm very sorry for the bad memories of innsbruck :(
A warm hug and many many kisses

Unknown pisze...

Muy bonitas las fotos de flores en plena ola de frío.
Un abrazo!!

Daniela Augustka pisze...

Máš kreatívne nápady :-) Tvoje fotografie sa mi páčia, vlastne ako vždy. Pozdravujem.

Karen @ Pieces of Contentment pisze...

I love your first photo, it is very beautiful.

Pepezapatablogsptop.com pisze...

Giga te agradezco de corazón el detalle que has tenido poniendo ese enlace con mi blog.
He recibido algunas visitas.
Un abrazo. Pepe.

dianne pisze...

Very beautiful your flowers dear Giga and lovely words, I am so pleased that you found my blog abd now I visit you.
xoxoxo ♡

Crystal pisze...

Lovely photos. lovely flowers.

Marek pisze...

Jeden komentarz który szczególnie mi się spodobał:
Giga, prawdą jest, że Twój blog jest piękny, zawsze zachęca do odwiedzin i rozkoszowania się nim przez kilka dobrych minut. Dzięki za dzielenie Go z nami wszystkimi. Ciepły uścisk z Wenezueli... i oczywiście ode mnie.

La vida es bella...alguien lo dijo...particularmente cuando la tienes con quien compartir

ShySongbird pisze...

I followed the link and found the lovely tribute to you, Giga. What a lovely surprise that must have been and how kind of Pepe Zapata :-)
The photos here are beautiful, I think you love colour as much as I do.


Poszedłem za link i znalazłem piękny hołd dla Ciebie, Giga. Jaki piękny dziwnego, że musiało być i jak rodzaj Pepe Zapata :-)
Na zdjęciach są tu piękne, myślę, że kochasz kolor jak ja.

Marek pisze...

Piękno to moje kredo, więc jeszce raz rzut oka tam gdzie gdzie go nie brakuję. Moje gratulacje Grażynko, wszystkiego dobrego i nie przejmuj się gośćmi którzy nie zostawiają żadnego śladu swojej obecności.
Wiesz jak to jest, niektórzy wysoko głowy noszą, może dlatego, że maja je puste.

Fotografie fotofanki - magda.h-m pisze...

piękne te kwiaty! Miłego wieczoru.

Cynthia pisze...

Gigo, ja bardzo lubię Twojego bloga za przepiękne zdjęcia i taką fajną ciepłą atmosferę jaka tu panuje :)
Bardzo żałuję, że Twój blog jest jednym z kilku, które często znikają mi w Obserwowanych...i przez to nie jestem na bieżąco...
Ostatnio jednak jest wszystko ok i mam nadzieję, że tak już pozostanie!
Uściski mroźne :)

Unknown pisze...

Unas flores preciosas, unas fotos muy bonitas, saludos

Bob Bushell pisze...

The first two are both fantastic, and the third is rather funny, on the keyboard.

Jose Manuel Montes(Manuindiana) pisze...

Preciosas todas.
Saludos

Claudia pisze...

Brilliant collection, congratulations!

Greetings

Ania pisze...

Gigo, cudowna niespodzianka. Gratuluję takich miłych i pomysłowych przyjaciół na blogu.
Wszystko co napisałaś to prawda. Ja też nie umiem już dziś żyć bez blogowych przyjaciół. Zawsze czekam na miłe słowa w komentarzach, bo dodają energii nie tylko do pracy, ale po prostu do życia. Lubię ten świat i mam nadzieję na wiele jeszcze miłych chwil dla nas w cyberprzestrzeni. Pozdrawiam cieplutko i dziękuję, że jesteś ze mną. Ania:)

Raindrops and Daisies pisze...

Absolutely beautiful photos Giga.

They are so pretty.

I hope that you are having a good week.

Your lovely flowers have cheered me up today.


x Fiona

Montse pisze...

Visitar este blog ya no es sólo por la belleza de las flores y las fotografías, es por tu calidez y hermosas palabras, amigo Giga.
Conozco el blog de Pepe y está lleno de rincones, imágenes que él capta con mucha sensibilidad.
Un abrazo a los dos.

Odwiedź ten blog nie jest już tylko o piękno kwiatów i fotografii, jest za ciepło i słowa piękne, przyjaciel Giga.
Wiem, że blog Pepe jest pełna zakamarków, zdjęcia zdobył z wielką wrażliwością.
Przytulić się oboje

Juliana pisze...

L-O-V-E your blog)))
Najlepszy kawałek przyrody!
xoxo, Juliana

Masha pisze...

Lovely pictures, and I am looking forward to seeing more!

lorik pisze...

Beautiful red flower photos Gigo. The colour is so rich. And thank you for visiting my blog too:)

Magic Moments pisze...

Amazing colors...I like that very much...Hugs and have a nice day my friend

Juta pisze...

Nie pozostaje mi nic innego jak absolutnie się zgodzić, potwierdzając iż moje odczucia w sprawie prowadzenia bloga są takie same.I bardzo się cieszyć,że udało mi się znaleźć,teraz może odrobinkę i "Mój kawałek przyrody":))))
Pozdrawiam serdecznie

Ángel pisze...

Qué maravilla Giga!!! Me gusta mucho la primera, tiene un color precioso!!

Saludos

redpompom.blogspot.com pisze...

beautiful colors ^.^
hugs

Adriano pisze...

Oiii Giga!!!

Que lindas flores!

gostei muito dos trabalhos!

Grato por estar sempre presente

comigo!!!

Bom dia Amiga!!!rsrsrsrs!

Adriano.

Unknown pisze...

Bardzo dobra pozycja, CUN bardzo ładne zdjęcia.
Pozdrowienia. -

RobertN pisze...

Wielu odwiedzających :). Piękne zdjęcia!

Friend of HK pisze...

Love the beautiful flowers! Regards

Leovi pisze...

Wielkie zdjęcie z dobrym strzałem, kocham kolor i światło tego kwiatu. Pozdrowienia.

Alan Pavey pisze...

What a lovely blog, great photos and woderful colours, I visited Poland in 2004 and travelled from the Tatras right up to the Primeval Forest north-east of Warsaw, a really memorable trip, the square in Krakow was stunning.:-)

Anonimowy pisze...

Voy a poner flores al lado de mi pc...es tan bello lo que haces...
Gracias!!!

Włożę kwiaty obok mojego pc ... jest tak piękny, co robisz ...
Dziękujemy!

Helma pisze...

Hello Giga,

I understand that your birthday've been alone I do not know when. I was on February 3rd birthday. This still congratulations on your birthday.

Love, Helma

VENTANA DE FOTO pisze...

Dobra kolekcja kwiatów, każdy piękniejszy

Wszystkie z nich są bardzo wysokie Photo Quality

http://ventanadefoto.blogspot.com/

Juta pisze...

Jejku i cóż ja biedna mam napisać.Absolutnie nie liczyłam na TAKIE podziękowanie.Uwierz mi że jestem speszona.Otrzymać je od Ciebie i w tak zacnym gronie komentujących u Ciebie osób może człowieka onieśmielać.
Bardzo serdecznie Ci dziękuję i proszę nie dodawaj mi jeszcze bardziej nieśmiałości pisząc o jakimś "za późno"

Fer pisze...

Excellents composition, really good macros, ragards

Marco Luijken pisze...

Hello,
Wonderful shots of these beautiful flowers. Lovely colors with good lighting.

Greetings, Marco

Bogdan pisze...

Beautiful close-up!

Giga pisze...

*** juta **** , proszę nie mów takich rzeczy. Zasłużyłaś na podziękowanie z mojej strony i to jest właśnie moje PODZIĘKOWANIE.

Unknown pisze...

Beautiful flower pictures Giga.
I look forward to spring.

Marit.

Unknown pisze...

χαριτωμένο. qute

Costin pisze...

beautiful and delicate flower. Have a nice week.

Macro Flowers pisze...

I love your flower. these red popies are gorgeous and so are the daisies as well.

Maia pisze...

Lovely flower, all of them.
Nice present you got there.

Landbohaven pisze...

Smukke blomster.
Det er dejlig med farver nu hvor alting er hvidt der ude.
Tak for kigget.

Karin M. pisze...

Wow ... sooooo beautiful photos, great photo work .. My compliments for these very nice pictures...
Best regards, Karin
Thank you for visiting by my blog.

Anonimowy pisze...

Your pictures are so pretty and you show snowdrops too:)
Thank you for all your comments!!
Great shots!!

E pisze...

jejku pani to ma pomysły podobają mi się te zdjęcia są bardzo kreatywne ^^
jeżeli chodzi o ferie to na niektóre rzeczy niestety nie mamy wpływu więc trzeba jakoś przetrwać ^^
Pozdrawiam serdecznie ;)

Liz pisze...

Beautiful flowers, Giga!

stardust pisze...

You have a mastery in the photography of flowers, Giga. You’re fortunate to have that lovely crochet heart. I enjoy seeing your blog and reading your feedback on my post as well. Keep us inspired through the cyberspace.

Yoko

Lasse pisze...

Beautiful flowerpictures. Warm colours !

Andrea pisze...

Happy Anniversary Giga. These photos are so sharp and vivid, that i cannot do the same on my own. Thanks for always visiting my blogposts.

GRAÇA pisze...

Mami adora flores e eu adoro ter amiguinhos por isso venho apresentar-me
Eu sou uma gatinha que foi adoptado e tive a sorte de ter uma mãe que me dá muito amor e que me deu nome Kika
Como eu amo ter amigos venho convida-te para seres minha amiga, lá vais encontrar outros amigos que já conheces, eles também são meus amigos.A semana passada completei 500 seguidores,ou seja ,amiguinhos!
No dia 24 de Janeiro, fiz 500 seguidores resolvi fazer uma brincadeira ..um sorteio de fotografia, vossas(só animais) mas só duma parte do corpo "por isso o nome do sorteio tem nome de esconde esconde"
Gostava de os ter no meu sorteio e como amigas ou (os)
Fico esperando as vossas fotos e visita
Turrinhas carinhosas miaumiau

Kika♥♥♥

Tomoko pisze...

Hello,Giga.

Your posts are always beautiful.
I like your artistic photos and its creativity.

Tomoko

Willy. pisze...

Pleased for your visite,and thanks for all that beauty on your blog!
Greetings,Willy

penny pisze...

Your flowers are beautiful, I love the colors.
~:)

Angela Häring-Christen pisze...

Liebe Giga
du hast immer so wunderschöne Bilder.
Ich schaue gerne in deinen Blog.
Liebe Grüsse
Angela
Drodzy Giga
Zawsze masz takie piękne zdjęcia.
Lubię patrzeć na swojego bloga.
Z poważaniem
Angela

EG CameraGirl pisze...

It's wonderful to see fresh flowers this time of year!

George pisze...

Thank you for this beautiful post. I know we all appreciate the opportunity to get to know you and to see scenes from your beautiful country. I've met some of the most wonderful people in the world through blogging.

Dziękuję za ten piękny post. Wiem, że wszyscy docenią możliwość poznania Cię i zobaczyć sceny z waszego pięknego kraju. Poznałem niektóre z najwspanialszych ludzi na świecie za pośrednictwem blogów.

.✿*E LENA*✿. pisze...

Gica Hello!
Kocham kwiaty wszelkiego rodzaju!
Miłego weekendu dla Ciebie!
Z wielką miłością!

Magic Moments pisze...

Have a nice weekend my friend

ELAINE pisze...

Obrigada pela visita e pelo carinho!A amizade não tem preço! Você não quis o selo?Volte sempre viu! Um FDS iluminado!Abraço fraterno e carinhoso!
Elaine Averbuch Neves
http://elaine-dedentroprafora.blogspot.com/
http://www.dihitt.com.br/elaineaverbuch
http://twitter.com/@elaineaverbuch

Giga pisze...

NIE WIEM JAK MAM WAM BARDZO DZIĘKOWAĆ ZA TAKIE CUDOWNE KOMENTARZE.**GEORGE, AŻ NA TAKIE SŁOWA TO CHYBA NIE ZASŁUŻYŁAM :-), CHOCIAŻ PRZYZNAM - BARDZO MIŁO BYŁO JE CZYTAĆ.** MAM NADZIEJĘ,ŻE NIKOGO Z WAS NIE POMINĘŁAM W ODWIEDZINACH. Z CAŁEGO SERCA DZIĘKUJĘ, DZIĘKUJĘ, DZIĘKUJĘ I POZDRAWIAM BARDZO SERDECZNIE.

CameraCruise pisze...

Beautiful series of photos as always.
Thanks for sharing those beautiful flowers.
Greetings from Mette

Anonimowy pisze...

Spędziłem kilka miłych chwil. Dziękuje i pozdrawiam :)

Giga pisze...

** CameraCruise ** Max Max ** dziękuje bardzo i pozdrawiam.

Teté M. Jorge pisze...

Marvelous flowers!!!!

Hugs and love.

Giga pisze...

Teca, dzięki i pozdrawiam serdecznie.

Tenia pisze...

Witaj Gigo.
Zaczęłam czytać Twoje posty z myślą znalezienia perukowca ,bo oczywiście nie pamiętam jak wygląda i proszę na co trafiłam.NA JUBILEUSZ:))
Bardzo serdecznie Ci gratuluję i życzę dalszych pięknych postów które "wyjdą z pod Twojego pióra"
Pozdrawiam serdecznie:))
PS.Śpieszę na blog Juty.Wydaje mi się, że odwiedzam wasze blogi systematycznie a okazuje się ,że przegapiłam tak ważne uroczystości.

Giga pisze...

Teniu, bardzo dziękuję i mam nadzieję, że dalej będziecie mojego bloga oglądać. Pozdrawiam.