wtorek, 29 marca 2011

WYPATRZYŁAM

Codziennie wychodziłam na balkon mojego mieszkania i wpatrywałam się w trawnik  pod oknami. Chciałam wreszcie zobaczyć kolejnego zwiastuna wiosny  (malutkiego, skromnego) i dzisiaj w słoneczny dzień zobaczyłam.Wzięłam aparat       i wyszłam "pstryknąć" zdjęcia.
Po drodze mijałam wierzbę i zauważyłam, że bazie zaczynają już kwitnąć.

I to na pewno, zobaczcie :


A oto ten wyczekiwany !


Może powiecie, że to tylko podbiał pospolity (boże oczko, ośla stopa, kniat,
kaczyniec, boże liczko, białkuch, białodrzew ), roślinka z rodziny astrowatych,
której początkowo wyrastaja pędy kwiatowe, a dopiero po przekwitnięciu
kwiatów ukazują sie liście,

                     JA JEDNAK CZEKAM NA NIE KAŻDEJ WIOSNY !

darmowy hosting obrazków

9 komentarzy:

Catherine@AGardenerinProgress pisze...

The Willow is so pretty! I'm also looking for signs of spring everyday. Today it's cold and gray and doesn't feel like spring.

Marisol Arancibia pisze...

la primavera me encanta,pero ami ya se me fue y el verano esta llegando a su fin y el otoño se acerca a pasos agigantados.
muy lindas fotos y espero que disfrutes de la primavera.
saludos Marisol.

Giga pisze...

My dear friend Giga
I'm sorry, but I do not know, what is happening and i can not I leave a comment.
Trying to write, but do not add letters.
Do you think butterflies to be a problem?
Maybe the blogger has a problem.
Only by Marisol and Katerina there are 2 comments.
The pictures you are great! full of spring!
Many kisses ( MAGDA)

Talibra pisze...

Bazie już takie wiosenne bardzo :)

Giga pisze...

Jedni wypatrują wiosny i cieszą się wszystkim, co wychodzi z ziemi. Inni martwią się,że idzie jesień i nie zazdroszczę im tej pory roku.Chociaż w Chile ona z pewnością inaczej wygląda i może nie jest znowu taka smutna.Pozdrawiam i dziękuję za miłe wpisy.

Gwen pisze...

I love watching for the pussy willow each spring. And I love the yellow flower.

Masha pisze...

I am so happy you are seeing more signs of spring - here I think spring is finally arriving too, it is going to be about 26C!

Marian pisze...

Mooie foto's... de bovenste noemen wij hier 'katjes'(pussycats) hier is het al volop lente, gaat erg snel nu, is zelfs een eerg vroeg jaar..

Giga pisze...

Wiosna idzie szybko, bo pogoda sprzyja. Dzięki za miłe wpisy. Pozdrawiam