sobota, 20 czerwca 2015

WSPOMNIENIA Z WAKACJI - NIEMCY

Planuję cztery posty z wakacji, to jest tyle, w ilu krajach byłam w maju. Może nie będą kolejno, może coś między nimi będzie dla urozmaicenia :).
Pierwszy kraj to NIEMCY i ostrzegam, post jest długi ! Byliśmy tam trzy dni. Przyjechaliśmy wieczorem na camping w pobliżu Jeziora Bodeńskiego w deszczu. Całą noc lało i następnego dnia do południa. Może ta kaczka z ciekawą "ozdobą" na głowie, spacerująca w pobliżu naszego domku, była z deszczu zadowolona, 



ale mokra po spacerach Pepa



i my, z pewnością nie. Gdy tylko przestało, pojechaliśmy do uroczego Lindau ( Bawaria) nad Jeziorem Bodeńskim, którego stara część miasta jest na wyspie. W rogu jakieś domu pięła się glicynia, 



były ciekawe uliczki  



i domy




oraz wieża.


Był piękny stary ratusz, 


którego tył też był ciekawie zdobiony.


Przy jeziorze kolejna wieża,


z którego okna zwisał długi warkocz. Może ktoś miał się po nim wspiąć i uwolnić kogoś :)


Ciekawe wejście do portu.


Następnego dnia niebo było szare, ale na szczęście nie padało i pojechaliśmy zobaczyć zamek Neuschwanstein Ludwika II, którego budowę rozpoczęto w 1869 roku. Od dawna chciałam go zobaczyć.


Byliśmy przy nim




 i w nim, gdzie zdjęć nie wolno było robić. Prawdę mówiąc wnętrza mnie nie oczarowały, było tam dla mnie zbyt mroczno, ale i było co podziwiać.
Najładniejszy widok na zamek jest z mostu nad wąwozem.



Jeszcze jedno spojrzenia na zamek


 i jedziemy do neobarokowego pałacu Linderhof, będącego też własnością Ludwika II. Został on wybudowany w latach 1874-1878. 


Widok z poziomu fontanny,


w której była zabawna rybka.


Widok za pałacem.



Trzeciego dnia najważniejsza dla mnie była pogoda. Bardzo bałam się deszczu, bo w planach była Wyspa Kwiatów Mainau na Jeziorze Bodeńskim. Byłam tam niecałe cztery lata temu we wrześniu (post-> link ) i byłam ogrodem oczarowana. W tym roku byłam zachwycona, bo wiosenny ogród bardziej mi się podobał. Przypominał momentami ogród w Keukenhof. Teraz już nic nie będę pisać. Teraz tylko patrzcie i cieszcie się kolorami kwiatów i motyli jak ja się cieszyłam.













To był bardzo duży motyl


Mam nadzieję, że dotrwaliście do końca postu :))).

175 komentarzy:

TexWisGirl pisze...

so pretty! the castles, palaces, towers, gardens. wow!

David M. Gascoigne, pisze...

I think if I had to I could live in a castle!

Esther Rasmussen pisze...

Bonjour Giga, la traduction française ne s’est pas faite sur ton site. Alors je devine que tu étais en Allemagne. Tes photos sont superbes… glycine, phare, château et jardin… c’est un paradis pour papillons.
Bonne fin de semaine
Bisous ♥♥♥

rainfield61 pisze...

So pretty.
I wish I shall be there one day.

Mariette VandenMunckhof-Vedder pisze...

Dearest Giga,
Despite the rain, you created quite some photo memories and lovely color with so many bulbs blooming.
Incredible houses and castles.
Glad you shared this with your readers.
Hugs,
Mariette

Marchevka pisze...

Relacja bardzo mi się podoba, zdjęcia cudne i nie obraziłabym się za JESZCZE ;) Okolice Jeziora Bodeńskiego i piękne widoki znane są mi tylko z relacji mojego ojca, zawodowego kierowcy. Ja poznaję na razie kawałek po kawałku północne Niemcy, bo tu mam najbliżej :) Dzięki za tę wycieczkę. Pozdrawiam!

Anna Maria P. (Pantera) pisze...

Dlaczego TAK MALO zdjec???
Niby czlowiek mieszka w tym kraju, ale Bawaria jest mimo wszystko za daleko, wiec jakos dotad nie mialam okazji wszystkiego tego zobaczyc live. Stad moj glod cudzych wrazen i zdjec. :))

Tylsä Mörökölli pisze...

You have had a great holiday 😊 thank you for sharing it. I also have been in Neuschwanstein and in Mainau. It would be lovely to visit mainau again 😆 I wish you fine summer days.

LunaMea pisze...

Ciao Giga che posto stupendo!!! Un bacio a te e uno alla Pepa ;-)

Marit pisze...

Beautiful photos! The castles was amazing. Lovely flowers too!

Crissi pisze...

Hello Giga, I just say unique nice pictures of my beautiful Bavaria. It's not far from where I live - so it's fantastic!
nice Weekend
Hug Crissi

INKA pisze...

Za mało zdjęć, tak pięknie tam, jeszcze, jeszcze ;)

Kathy Leonia pisze...

okolica zniewalająca...

RobertN pisze...

Wonderful post!
Best regards!

AgataZinkiewicz pisze...

Piekna relacja;) cudne widoczki i dużo dużo kwiatkow;)i za nic w świecie na most bym nie wlazła ;) a niepogoda nie odstraszyła by do zwiedzania;) pozdrawiam i zazdroszcze wakacji!!!

Kees pisze...

Hallo Giga, Prachtig wat 'n mooie serie foto's laat je ons weer zien. Je doet mij 'n groot plezier met de foto's van de kastelen.
Groet Kees.

Lidia pisze...

Widzę, że chodzimy po tych samych ścieżkach :) Zamki Ludwika II oglądałam w zeszłym roku, a w Lindau mamy być za kilka dni :) To chyba piękne miasteczko :)

Maria Łuczaj pisze...

Te ich zamki i pałace są wspaniałe, takie okazałe. Szkoda że u nas w większości niszczeją. Wspaniałe motyle.

eileeninmd pisze...

Hello Giga, what a lovely three days. The castle is just gorgeous, what a view! And I like the long braid hanging down from the window, that is so cute! So many pretty buildings, towers and the garden is beautiful. Wonderful post. Enjoy your weekend!

Irma pisze...

Hello Giga.
Beautiful pictures from your vacation.
I find the flower mosaics beautiful.
The castles are beautiful.
Pepa is a sweetheart.
Best regards, Irma

Teresa pisze...

Es todo precioso, me encanta. Muchos besos.

Madeinja pisze...

Padało, czy nie zdjęcia i tak fantastyczne. W Lindau widziałaś warkocz Roszpunki z bajki braci Grimm. Fantastycznie komponują się tulipany wśród konwalii. Pozdrawiam serdecznie.

naan pisze...

Pięknie jak w bajce, te zamki i kolory. Też chętnie wybrałbym się na taką wycieczkę.

Beatris pisze...

Scatti meravigliosi, i miei complimenti!
Un abbraccio e buona giornata da Beatris

Ela pisze...

Jak pięknie !! Wyspa kwiatów jak w krainie baśni !!!!! Fantastyczna fotorelacja !!
Pozdrawiam serdecznie

zielnik hani pisze...

Nie wiem dlaczego, ale jakoś mnie do Niemiec nie ciągnie. Ale zamki i ogrody chętnie bym pozwiedzała, bo widzę, że warto. Pozdrawiam:)))

AMANDINE DUREZ pisze...

coucou

Beata pisze...

Do końca dotarłam z przyjemnością:) Bawaria jest piękna. jest to chyba mój ulubiony niemiecki land. Ogród bajeczny! Pozdrawiam:)

Renata_ontanoverde pisze...

It is alwasy very nice to read of your beautiful vacations.
You are right: the flowers do not need words they are wonderful themselves!
Have a nice week-end!

Jest zawsze pełen bardzo miłe czytać z twoich pięknych wakacji.
Masz rację: kwiaty nie potrzebują słów, są wspaniałe sami!
Miłego weekendu!

Pozdrawiam!

Kinga pisze...

Domy,uliczki,wieża,pałac ...i kwiaty -piękne.Czekam na kolejne etapy podróży ! :D

Bożena pisze...

to chyba najpiękniejsza i najbardziej kolorowa wyprawa jaka widziałam :) wszystko mi się podoba. od barwnego ratusza, poprzez warkocz, cuuuudowny zamek, poprzez ogród. ogród wprost bajeczny i tyle motyli! jak w raju :D

Nette Cecilia pisze...

Lovley to see ,great photos ,Nette

stardust pisze...

This post reminded me of the time when I traveled around southern Germany for three days before entering Austria. It was autumn not with many floral blooms like yours but with beautiful autumn leaves. Your post contains many places I didn’t visit. I liked Neuschwanstein, which reminded me of Japanese Himeji Castle called as White Egret Castle.

Yoko

♥ Łucja-Maria ♥ pisze...

Wybacz mi to co teraz napiszę. Zobaczyliście przepiękny fragment Niemiec a Ty pokazujesz nam taką maleńką ilość zdjęć?
Robisz cudowne zdjęcia. Ja mam niedosyt. Gigo, jak przedstawisz kolejne kraje to zrób kolejne posty od początku... Bardzo Cię proszę !!!!!!!!
Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie:)

Tomoko pisze...

Hello,Giga.
How I enjoyed your trip along with those photos! Thank you for sharing. Your new header is lovely!

Świat z mojego punktu widzenia ... pisze...

Pięknie ! Miałaś okazję zobaczyć na prawdę piękne miejsca. Zdjęcia - cudne :)
Aż chce się więcej :)

Magia da Inês pisze...

シ Olá, amiga!
Lindo demais, arquitetura deslumbrante!!!
As casas coloridas na rua estreita parece cenário de um conto de fadas.
É claro, amei as flores, as borboletas e o jardim.

Bom fim de semana, com tudo de bom!
Beijinhos.
⋰˚هჱ
♬✿゚。ه

Jaśmin pisze...

Piękne są Niemcy.Dzięki Tobie choć wirtualnie mogę w nich być. Dziękuję za tą wycieczkę. Pozdrawiam:)

Irma pisze...

Hei Giga

Niin kauniita kuvia loma matkalla upeita linnoja ja puutarha rakastan kovasti kaikkia kukkasia Kiitos paljon jakamisesta Hyvää lauantai iltaa Halauksiin :)

Anonimowy pisze...

Dotrwałam i chcę więcej i więcej! Widać to były bardzo udane dni w Niemczech. Świetne zdjęcia! Rozbawił mnie ten warkocz:D

Monika pisze...

Zachwyciły mnie te kwiaty i motyle a Pepa słodko wygląda w tym kocyku:)pozdrawiam

Sirpa pisze...

Lovely pictures from your holiday!
Neuschwanstein is such a beautiful castle.

Greetings!
Have a nice summer days!

Fernando Santos (Chana) pisze...

Belas fotografias...Espectacular....
Cumprimentos

Bob Bushell pisze...

Wonderful garden on your holiday, precious Giga.

karmnik54 pisze...

Piękne te motyle:)

Violinowo pisze...

Super wycieczka, piękne widoki. Ja mieszkam tak blisko granicy z Niemcami ale przez Niemcy tylko przejeżdżałam jak jechałam do Gryfina na basen.

Diane AZ pisze...

Beautiful views from your holiday. I especially love the flowers and butterflies. :)

Barbarossa pisze...

Piękne zdjęcia.Najbardziej zachwycił mnie zamek jak z bajki.:)No i oczywiście kwiaty i delikatne motyle.
Pozdrawiam Cię serdecznie.

Camelia pisze...

Que bella y colorida entrada!!!
Un besito....feliz fin de semana...

Pawanna pisze...

Zamek jak z bajki!!! Cudowny, nic dziwnego, że chciałaś go zobaczyć. Piękne kamieniczki i wyspa kwiatów! Sliczna wycieczka. Biedna Pepa, musiała bardzo zmoknąć, tak przynajmniej wygląda:)
Pozdrawiam i czekam na następne posty, dzięki Twoim zdjęciom też jestem w Bawarii. Ciekawa jestem do jakiego kraju z Wami pojadę w następnym poście:)Buziak.

blueshell pisze...

Oh, wow...love those castles and gardens.
Gorgeous photos

Hugs
BShell

Our photos pisze...

Wonderful series !

trimbolera pisze...

PRECIOSO, PRECIOSO, PRECIOSO !!!!!

chica pisze...

Que lindo passeio, fotos, flores, adorei tudo aqui! bjs, chica

dianne pisze...

Wow, dear Giga, so many wonderful views of the castle, the gardens, the houses and the flowers and butterflies are very beautiful.
Warm greetings
xoxoxo ♡

Anthony's Garden pisze...

Zamki, pałace, kobierce kwiatów, motyle, wszystko piękne, że ach... Serdeczności ślę :))

♥ Łucja-Maria ♥ pisze...

Puk, puk...
Dzień dobry!
Wpadłam by kolejny raz podziwiać Twoje zdjęcia i czarowne zakątki, które dane Ci było zobaczyć.
Miłej niedzieli:)*

Kathy Leonia pisze...

Giga winnaś komentatorów zabierać ze sobą na te wypady:D

AMANDINE DUREZ pisze...

hello ma giga
super

Existe Sempre Um Lugar pisze...

Bom dia, sempre com belas e lindas fotos, suas partilhas são magnificas, a PEPA molhada ou seca, a dormir ou acordada, és sempre maravilhosa.
AG

Jane pisze...

Wonderful photos, glad it didn't rain all three days !

Sussi pisze...

wonderful photos!

Barbara G pisze...

Zamek znany ., też go nie widziałam a wyspa kwiatów bajeczna!!.., miło się oglądało, pozdrawiam

Anex pisze...

Piękne okolice Gigo! I piękne zdjęcia:) Bardzo fajny kawałek Europy zwiedzaliście i już czekam na kolejne posty:) Pozdrowienia serdeczne!

.✿*E LENA*✿. pisze...

Hello dear,Gica!
Beautiful photos, I love it Mainau Flower Island!
A beautiful Sunday I want!
Kisses and hugs!

oskka pisze...

Ale cudną miałaś wycieczkę! Wszystko mi się podoba :)

Marius Barbu pisze...

Eu as fi grupat fotografiile in mai multe articole: cladiri, fluturi, lalele. Dar pe scurt, bineinteles, totul este foarte frumos.

Chciałbym być zgrupowane w kilku pozycjach zdjęcia: budynki, motyle, tulipanów. Ale w skrócie, oczywiście, wszystko jest bardzo piękne.
Pozdrawiam

Daniela Augustka pisze...

Krásna spomienka na dovolenku. V niektorých bavorských mestách som bola, ale tam, kde si trávila svoju dovolenku, som nebola ani v jednom. Pekné miesta.
Pozdravujem a prajem aj tebe krásny prvý letný večer!

Marco Luijken pisze...

Hello Giga,
Very wonderful shots.
Great the castles and buildings. And your pictures of the flowers are wonderful too. Funny to see some figures in it.
Funny to see the long hair out of the tower. It looks like the fairytale of Rapunzel.

Many greetings,
Marco

AdolfO ReltiH pisze...

UN POST LINDO, LLENO DE COLORIDOS.
ABRAZOS

Bets pisze...

Hallo Giga
Sehr viele wunderschöne bilder.
Grüsse Bets

Joanna pisze...

Tyle atrakcji:-))) Najważniejsze, żeby zdrowie i humor dopisywały. Zdjęcia piękne! Pozdrawiam ciepło!

Dani P. pisze...

You had a marvellous holiday ! Wishing you a beautiful summer ! Pozdrawiam i buziaki, Gigo !

wkraj pisze...

Piękne to rejony, które miałem szczęście dość dokładnie poznać. Do dzisiaj wspominamy nasz tam pobyt, a oglądanie Twoich zdjęć znów nam pozwoliło cieszyć się tym miejscem.

Marty pisze...

so many things to see and to visit ! beautiful images

Garden Fancy pisze...

What grand and beautiful places you've visited! And that flower island is magnificent -- thanks so much for sharing it with us, so we can be armchair tourists! -Beth

sylvie barbizon pisze...

Woau, it is so beautiful!! I 've never been to Bavaria but it looks amazing and very colourful, so clean..Thank you Giga for sharing with us! Take care! Sylvie

EwaJ pisze...

Wspaniały fotoreportaż! Zachwyciła mnie wyspa kwiatów, niezwykłe miejsce. Przesyłam serdeczności.

Kathy Leonia pisze...

to dawaj pakujemy się do walizki wszyscy i ruszamy razem:D

Julia K pisze...

Piękne zdjęcia i piękne miejsca!!! Uwielbiam zamki. A warkocz.....rozbawił mnie :)

aldia pisze...

Pięknie tam. Dziękuję, ze podzieliłaś się z nami wspomnieniami :) Pozdrawiam gorąco!

Martyna Masiak pisze...

Wspaniała ta wyspa kwiatów - szczególnie pierwsze zdjęcie jej mnie urzekło... ;)

monika jall pisze...

Gotrwalismy:) Pieknie, pomyslec ze to w Niemczech.

Anna pisze...

Tylko Ci pozazdrościć tego, co widziałaś.Zamek Neuschwanstein szalonego Ludwika II zainspirował Disneya do czołówki jego filmów. Podobnie wygląda tzw. Jaskółcze Gniazdo w Jałcie.
Kwiaty prześliczne, a zdjęć motyli tylko pozazdrościć, bo wiem, jak trudno sfotografować te płochliwe owady.
Serdeczne uściski.

AMANDINE DUREZ pisze...

hello hello

Wanda pisze...

Piekina relacja serdecznie pozdrawiam

sylvie barbizon pisze...

Hello Giga, Bavaria looks absolutly beautiful and colourful, I am very impressed! It rains but it still holidays! The castles are magnificient, thank you Giga to share with us your holidays.

Rajiv Sankarapillai pisze...

Hi Giga, nice post !
Beautiful pictures :)

Laura. M pisze...

Raport Fantántico, Giga !!Zamek jest wspaniały, kwiaty i piękne. Pepa był szczęśliwy odpoczynku :))
Dobry poniedziałek.
Besos.

Anonimowy pisze...

Przepiękna wyprawa, bardzo zachęcająca do zwiedzania tych regionów. Przyznam się, że nie znam ich zbyt dokładnie. Cudowne kwiaty, wisteria wręcz zapiera dech w piersiach. Pozdrawiam bardzo serdecznie.

ewarub pisze...

Ależ piękny ten ogród! Pewnie dnia nie starczy, żeby wszystkim się pozachwycać i zdjęcia porobić. No i kultowy zamek, często pokazywany, ale pewnie niewielu z nas widziało go na żywo :-)

Juliana pisze...

Amazing castles! I'd like to visit that places)) thanks for sharing your memories!

xoxo, Juliana | PJ’ Happies :)

Karin pisze...

Oh meine alte Heimat tolle Fotos alles das kenne ich liebe grüße Karin

VENTANA DE FOTO pisze...

Są zawsze tam , te obrazy nigdy do nie zapomnę tych do wspaniałych miejsc .

Pocałunki

Ana Mínguez Corella pisze...

Lovely place. This castle is like a dream.. Greetings..

AMANDINE DUREZ pisze...

bonjour et bisous ma giga

Ignacio Santana pisze...

Precioso reportaje y hermosas fotografías!!!...me ha traído muy buenos recuerdos de mi viaje a esa zona de Alemania, hace muchos años...y me encantó!!!

Felicidades y un gran abrazo!!! ;)

Kathy Leonia pisze...

wygnieciony komentator staje się milczy xd

Topfgartenwelt pisze...

Wundervolle Bilder!

LG kathrin

A Casa Madeira pisze...

Lindo as suas imagens.
Amo castelos e estátuas de jardim.
Janicce.

Lasse pisze...

Hi Giga, amazing and very beautiful photos from your trip. Glad it didn´t rain all the time :-))

Kathy Leonia pisze...

haha Giga dba o dobro komentatorów xd :D gdzie teraz się wybierasz?:)

cudARTeńka pisze...

Ależ tam pięknie, a jakie wspaniałe kwiaty:) Dzięki za relację z wyjazdu:)

AMANDINE DUREZ pisze...

hello ma giga bibises

Nieske's fotosite pisze...

What a great Blog...
awesome picture, like them a lot!

Nieske

Gohaa pisze...

Gdy zobaczyłam zdjęcie wieży od razu pomyślałam ROSZPUNKA! Patrzę dalej i warkocz się znalazł! Księżniczka na pewno się schowała przed zdjęciem;)

Mo. pisze...

To fakt, kaczka wydaje się być bardziej zadowolona z deszczu niż Pepa :). Zamek Neuschwanstein jest również moim marzeniem, od zawsze mnie zachwyca. Cieszę się, że Tobie udało się je spełnić. Kto wie, może i kiedyś i na mnie przyjdzie pora? A wpis wcale nie był długi, przeczytałam wszystko z wielką przyjemnością.

mojewloskieimpresje pisze...

Trafiłam tu po Twoim komentarzu zostawionym na Moich włoskich...Ciekawą podróż odbyłaś w czerwcu, ja tyle razy przejeżdżałam przez Bawarię, ale nigdy nie zatrzymałam się tam i nie znam tych uroczych okolic Niemiec.

Avelina pisze...

Bawaria to bardzo piękna okolica, chętnie bym się tam znów wybrała, zwłaszcza na wyspę kwiatów, ale zamki Ludwika Bawarskiego także chętnie znów bym zobaczyła. Pozdrawiam :)

Helma pisze...


Great nice these pictures. They are like a fairy tale when I see these beautiful castles. The twist her out of the window I feel great! It's always nice to show pictures of the holiday and you've really made a lot of beautiful pictures.
Warmest regards, Helma

Nina S. pisze...

Uwielbiam podróże, Bawaria to bardzo piękne miejsce!

Giga pisze...

Chyba tutaj jego miejsce :)))
Catalin pisze...
Beautiful Neuschwanstein Castle area.
Pepa seems sleepy.
24 czerwca 2015 22:04

Marguerite pisze...

Liebe Giga
Eine wunderbare Reise hast Du mit uns Lesern gemacht! Unsere Tochter wohnt auch am Bodensee. Die Insel Mainau ist für Blumenfreunde immer eine Reise wert.
Herzlichst
Marguerite

Kathy Leonia pisze...

ale my lubimy Twe długie posty:)

Dookola Swiata pisze...

Identyczny ratusz widzialam we francuskim miescie Mullhause. Marzy mi sie podroz do zamku Neuschwanstein.

Pozdrawiam
http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

Tenia pisze...



Witaj Gigo.
U Ciebie jak zawsze setka komentarzy, ale dorzucę jeszcze mój.
Zwiedziłaś piękne miejsca, które na pewno na długo zapadną w Twojej pamięci.
Z przyjemnością obejrzałam zdjęcia , przypomniały mi one zeszłoroczną moją podróż w której odwiedziłam Neuschwanstein Ludwika II, byłam nim zachwycona-jak z bajki.Na wiszącym moście Marii również byłam choć mój lęk wysokości pozwolił mi na zrobienie tylko kilku kroków ale zdjęcie zamku z mostu jest dla mnie bezcenne.
Pozdrawiam serdecznie:))




Noushka pisze...

Hello Giga,
What a magnificent plce and your photos are fantastic!
The flowers, the butterflies, just magic :)
Keep well, enjoy your day :)

jankasgarten pisze...

Piekne zdjecia zrobilas. Znam te okolice, tez tam bylam.
Pozdrawiam serdecznie :-)

AMANDINE DUREZ pisze...

joli les fleurs et le canard en fleurs

EG CameraGirl pisze...

You have been to such wonderful seemingly fairytale places! ;)

Mażena pisze...

Niech Twoje wakacje trwają, post wcale nie był długi....Cudeńko!

Loona pisze...

Post wcale nie był taki długi :)
A zdjęcia z odwiedzanych miejsc przepiękne, a właściwie to miejsca piękne, lubię starą architekturę, ma duszę : )

Rosemary pisze...

Amazing! The castle, the flowers, the butterflies, so many gorgeous views - continue to enjoy your vacation!

Marco pisze...

lugares muy hermosos los que nos enseñas, de los cuales has sabido captar la esencia del sitio.
Un saludo

AMANDINE DUREZ pisze...

HELLO MA GIGA SOUS LE SOLEIL

Debbie pisze...

nature...castles, birds and butterflies...now that's a vacation with a theme!!!

Gwen pisze...

What an interesting place you visited. I love the flowers and castles. Thank you for sharing your trip.

Kathy Leonia pisze...

słonecznej soboty:)

Leovi pisze...

Wonderful colors, exquisite pictures, great collection!

AMANDINE DUREZ pisze...

hello et bon samedi ma giga

Ślubny Papier pisze...

Łał, ten zamek przepiękny
Zapraszam do mnie na nowy post i bardzo proszę o wypełnienie ankiety. Buziaki :* 16lipca.blogspot.com

Porcelandia pisze...

Och, ten zamek od dzieciństwa mnie zachwycał ! I nadal jestem i będę nim oczarowana...
Pozdrawiam serdecznie >^.^<

ruma pisze...


Witam.

To jest moja radość podzielić się cudów.
I słodkie wiadomość uroki mojego serca.

Modlę się do szczęścia i pokoju na świecie.
  Dziękuję całego świata miłości i wsparcie.

Mieć dobry weekend. Od Japonii, ruma❃

Kathy Leonia pisze...

pozdrowienia niedzielne ziewające:)

damian pisze...


Te wszystkie budowle robią wrażenie, przepiękne wyglądają :-)

Pozdrowionka

Adriano pisze...

Giga! This Wonderful Place Lovely the Garden And Flowers! Good weekend

Mirka pisze...

Dzięki za przepiękną wycieczkę. I wcale nie było za dużo :)
Pozdrawiam

Margarithes pisze...

Byłam nad j.Bodeńskim, chociaż w innym miejscu i pamiętam mój zachwyt, z resztą lubię wszystkie miejsca z wodą i Bawarię miło wspominam :)

Pepa senna ślicznie wygląda.

Dziękuję za spacer, za przypomnienie tych wspaniałych chwil :)

Jesús Castellano pisze...

Una belleza de imagenes, atractivos castillos, imagenes muy los detallistas y unos bonitos macros.

Saludos.

Meg pisze...

Architektura jak z bajki, budowle iście piernikowe :)
Serdeczności :)
Ps...śliczności wyrosły z Pepy, śliczności :)

Pemela Kaczmarek pisze...

Pepa jest nasłodsza na świecie! Zmęczona, z zamkniętymi oczkami... Wspaniały piesek! A pałac Linderhof jest zupełnie jak z bajki, niesamowity.... Można się poczuć jak w baśni. Myślę, że przeżyłaś w Niemczech wspaniałą przygodę :)

Pozdrawiam cieplutko!

Ángela pisze...

Hello Giga. Wonderful post and photos!!
Hugs.

Kathy Leonia pisze...

czekam na sesje pieseła:)

Marty pisze...

I send you a piece of my blue sky and some warmth
too hot here with 38° !!!

Existe Sempre Um Lugar pisze...

Votos de uma excelente semana.
AG

Poções de Arte pisze...

Claro que fiquei até o final do post!
Adorei ver os bichos e o cachorrinho sonolento, o desfiladeiro, a trança de alguma Rapunzel perdida e tanta beleza com chuva ou com flores.
Que privilégio poder contemplar tudo isso!
Abraços e ótima semana,
Márcia.

Anonimowy pisze...

ale przecudna wyprawa
pozdrawiam serdecznie

Nina S. pisze...

Droga Gigo, nie rozumiem, co skłoniło Cię do napisania takiego komentarza :( Jestem początkującym bloggerem, więc mogę popełniać wiele błędów nie do końca świadomie. Pozdrawiam

Ewa (lifegoodmorning) pisze...

Musze trochę zgłębić te Niemcy, wydają się fascynujące. Ostatnio wszędzie natykam się na informacje o tym kraju.

Nina S. pisze...

Przykro mi z powodu nornic. Twoje statystyki są imponujące, nie wiem czy kiedyś takie osiągnę.Sama nie wiem dlaczego Cię nie zaobserwowałam, bo na Twoim blogu bywam regularnie. Już to naprawiam. :)

Ataner pisze...

Ja dotrwalam do konca z wielka przyjemnoscia ogladajac zdjecia. Orgia barw, przepiekne kwiaty, motyle po prostu jestem zachwycona.
Zamek robi imponujace wrazenie, wszedzie na swiecie dbaja o zabytki natomiast w Polsce, ech, szkoda gadac.
Gigo dziekuje za przepiekna wycieczke, pozdrawiam:)

Kathy Leonia pisze...

pepa pewnie nie może usiedzieć na miejscu podczas pozowania:D

Agnieszka pisze...

Ale piękne miejsce. Zamek, ogrody, miasteczko, WARKOCZ.. :)

sylvie barbizon pisze...

Hello Giga,just want to say Hi! Hope you are ok! Have a nice day!

Algodão Tão Doce pisze...

Palavras gentis podem ser curtas e fáceis de falar, mas seus ecos são
verdadeiramente infinitos.
(Madre Tereza de Calcutá)

Um abençoado inicio de mês!!!!
Beijos Marie.

Kathy Leonia pisze...

Pepa gwiazdorzy zatem jak śpi:D

Unknown pisze...

Piękne miejsca i zdjęcia!

Retro blue pisze...

Na wyspe jeszcze nie dotarlam, ale na pewno kiedys sie wybierzemy, bo przeciez te kwiaty przecudne!
Piekne masz wspomnienia:)

Malgorzata Ingstad pisze...

Dzieki, przeslicznie!

Giga pisze...

DZIĘKUJĘ PIĘKNIE ZA ODWIEDZINY I KOMENTARZE. ŚLĘ WSZYSTKIM CIEPŁE POZDROWIENIA.

Rohrerbot pisze...

Oh my gosh, your pooch is so cute!!!! Lovely images Giga. You seriously live in one of the most beautiful regions of the world!

Giga pisze...

Chris Rohrer, miło mi, że tak uważasz. Pozdrawiam.

marzenafotografuje pisze...

Piękne zdjęcia i wspaniała fotorelacja. Ja niestety też miałam brzydką pogodę podczas mojej wyprawy :)

Giga pisze...

Marzena W , dziękuję :)

Unknown pisze...

Zamki powiedzialabym Disney'owskie, ale ten most naprawde robi wrazenie. Pewnie nie czuc tej przestrzeni jak sie nim idzie!

Giga pisze...

Magda Raza, most wolałam oglądać z daleka, niż stać na nim, bo po prostu się trochę bałam :)

Hanna Badura pisze...

Most nad wąwozem jest niesamowity.
A kwiaty przecudowne :)

Giga pisze...

Hanna Badura, miałam trochę obaw przed wejściem na niego :)

Fotografie fotofanki - magda.h-m pisze...

piękne miejsca, piękne kwiaty, ale glicynia mnie zauroczyła

Giga pisze...

Fotografie fotofanki - magda.h-m, mnie też :)

Clarisa T. pisze...

Maravilloso, Giga. Explosión de colores, lugares con encanto... Me da alegría visitar tu espacio.
Gracias por tanta belleza. Saludos!

Giga pisze...

DMClarisa Tomás , DZIĘKUJĘ PIĘKNIE :)))

POESIAS SENSUAIS E CONTOS pisze...

Belíssimas imagens. Uma grande e maravilhosa semana...

Giga pisze...

POESIAS SENSUAIS E CONTOS, DZIĘKUJĘ I POZDRAWIAM.

Łukasz pisze...

To wszystko wygląda jak z bajki, koniecznie muszę się tam wybrać! Mamy wygodne busy z Lublina do Niemiec, żal byłoby nie skorzystać. Zapowiada się ciekawa przygoda! :)