wtorek, 8 stycznia 2013

NO I PRZYSZŁA BIAŁA ZIMA

Śnieg zaczął padać, gdy na dworze już było prawie ciemno,


później też padało,  


a rano było już biało, nawet na niebie.


Śnieg przykrył gałązki roślin



i ich jesienne owoce.


Wróbelki szukały jedzenia na śniegu,



a sikorki w oblodzonym karmniku, gdzie był słonecznik.



Żeby tą biel ożywić i Was trochę rozgrzać dodałam czerwone serduszko :)



Lubię jak biel okrywa smutne, bez liści rośliny oraz szarość na ziemi. Najbardziej jednak lubię biały kolor tutaj,



albo tutaj,



bo czekam na wiosnę !

135 komentarzy:

Meg pisze...

...no, proszę...piękna zima zawitała do Ciebie, u mnie wciąż szaruga...
Serdeczności ślę :)

Topfgartenwelt pisze...

Liebe Giga, wundervoll, bei Euch gibt es ein bisschen Winter. Hier hat es die letzten Tage nur geregnet - von Schnee keine Spur.

lg kathrin

jolanda pisze...

W wawce szaro-buro choć dzisiaj w dzień przebłyskiwało słoneczko.
Buziaki jeszcze życzeniowonoworoczne

a.l.ti pisze...

Очень нравятся зимние картинки! Удачи, вам!

ilona lisiecka pisze...

Gigo pięknie tą zimę uchwyciłaś , a te czerwone SERCE jest super .
ŚLĘ POZDROWIENIA WIECZORNE :)

Cinzia pisze...

Wowwww, very beautiful photos!!!
Cinzia

Leptir pisze...

ZDECYDOWANIE TA OSTATNIA BIEL PRZYPADŁA MI DO GUSTU....
pozdrawiam

Crystal pisze...

Lovely contrast of colours there.

TexWisGirl pisze...

the snow scenes are pretty, but i don't have to live in them. :)

Dani P. pisze...

Lovely fresh snow !!! In Greece is snowing too, but not in my region :) Enjoy the white winter, dear Giga !!!
Pozdrawiam cieplo i buziak !!!

trimbolera pisze...

Hermosas fotos, TODAS. Los pájaros en la nieve me encanta. Besicos.

♥ Łucja-Maria ♥ pisze...

Gigo, czekam na biel z Twoich dwóch ostatnich zdjęć. Mimo, że nie lubię zimy, fantastycznie ją uchwyciłaś.
Do mnie też zawitała.
Od soboty całkowicie rozłożyło mnie przeziębienie.
Och, jak ja czekam na wiosnę...
Serdecznie pozdrawiam

i stora drag pisze...

So nice to see you got some white snow now! It is beautiful and brightens up our grey world!
Have fun! Hugs Pia

Sunray Gardens pisze...

You got some fantastic photos with the light along with the snow. Hard to get good ones like that.
Cher Sunray Gardens

Alex pisze...

U mnie dzisiaj zrobiło się biało. Ale teraz z wieczora zaczyna siąpić deszcz, chyba będzie ślizgawica!

bustani pisze...

A do mnie zapomniała drogę, tylko pada deszcz:(((
Pozdrawiam

Mażena pisze...

No cóż ja też wolę biel jak na ostatnich zdjęciach...
Ale ładnie Ci ta zima wyszła i wróbelki sikorki z dziwnymi soplami.
U mnie dopiero po 20 zaczęło sypać..
Wspaniałe dałaś serce :)

Doranma pisze...

U nas za oknem też już pobielało :) Uwielbiam takie noce, gdy cicho pada śnieg. Pozdrawiam :)

PETRO50 pisze...

Zima to również miło, gdy jest śnieg.Śnieg będzie tu pod koniec tygodnia, kiedy przyjdzie zima od ciebie, od północnego wschodu. Dziękuję za komentarz. Pozdrowienia Piotr.

Bob Bushell pisze...

White is when you cannot see anything. Beautiful Giga.

Teresa pisze...

Es preciosa la nieve, me gusta para estar en la chimenea. Besitos Giga.

wkraj pisze...

U mnie za oknem podobny widok, ale jak na razie mnie to specjalnie nie cieszy. Chcę w lutym pojechać na kilka dni w góry, tam pewnie inaczej spojrzę na tę śnieżną pierzynkę.

Pozdrawiam.

Ingemar Pettersson pisze...

Hi!
Lovely photos from winter wounderland.
Greetings from Sweden
/Ingemar

salma pisze...

Piękne zdjęcia, Twój śnieg podróżuje u nas,dobranoc Giga

Gwen pisze...

What wonderful photos of the snow in the square Giga. Poor birds - they need help with feeding in the winter months.

Jolanta pisze...

U mnie od kilku godzin sypie gęsty śnieg. Jak tak posypie przez całą noc kierowcom będzie ciężko.
Ale zima potrafi zachwycić,
Piękne zdjęcia!
Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

Laura. M pisze...

Precious!
Chciałem zobaczyć śnieg w tym roku tutaj, w tej chwili, tylko jeden dzień i naśnieżane zdjął: ((
Podoba mi się zdjęcie domu ptak z soplami wiszącymi uwagę :))
Całować.

Mina fotostunder pisze...

Så vackra bilder med vit snö!

Aritha V. pisze...

Love, love this snow ... What a beautiful photo's. Spring is coming, you know it. Every year spring is coming but this is so amazing!

akwamaryna pisze...

Piękna zima. Rozjaśniła moje myśli przed samym snem:))
Serducho śliczne!
Ściskam*

krystynabozenna pisze...

Pięknie u Ciebie napadało i tak ładnie kolorowo :-)

Marty pisze...

so beautiful images of your winter !

Carole M. pisze...

loving your BEAUTIFUL photos from the winter months. Here, yesterday made it to 42.5 degrees celcius, yes it's rather like an oven isn't it? Keep sending your lovely photos in the cold; they're super

dianne pisze...

Glorious Winter images, the snow is so pristine and beautiful birds, red heart and white flowers.
Yes it was so hot here yesterday, the hear was unbearable, 43 degrees celsius.
Warm greetings dear Giga!
xoxoxo ♡

snowwhite pisze...

Beautiful white world! Enjoying your photos, I thought White is the most gorgeous color. Your images are so wonderful.
Have great winter days.
keiko

Adam pisze...

I'm hoping for snow here

RobertN pisze...

Beautiful images of winter.
Have a good day!

halszka pisze...

Jaka piękna zima u mnie pogoda fatalna,szaruga jesienna.
pozdrawiam

Juta pisze...

No to do mnie zawitała od wczorajszego wieczoru, ta sama zima:)))Jest pięknie biało i cudownie:))Zdjęciami przepięknie pokazałaś jej urok:))
Serdeczności posyłam

JR pisze...



Gratulacje. Twoje niesamowite photography zima!/ Sveikinu. Jūsų žiemos fotografijos nuostabios!

A Kadir Bekçi pisze...

Çok güzel kar manzaraları.Selamlar,sevgiler.

Daniela pisze...

Aj u nás snežilo včera celý deň, no dnes ráno som sa zobudila na to, že niečo kvapká na okenné parapety. Včerajší sneh sa už topí, ani som ho nestihla odfotiť. Tvoje fotografie sú krásne, zobrazujú atmosféru a tie posledné dve nám už navodzujú jar, na ktorú sa veľmi teším.
Pozdravujem, Daniela

Gabriel garden pisze...

Quanta neve c'è ancora! vedo che però è già sbocciato qualche fiore , speriamo che arrivi in fretta la primavera :)

Jane pisze...

BEAUTIFUL photos...a true winter mood ...and a little hope for Spring :-))!

Sensaciones en Imagenes pisze...

Imagino que será por que aquí no nieva, pero es que tus imágenes me resultan irresistibles, preciosas, una maravilla.
Un abrazo.

grazyna pisze...

Gigo! szybko zagladnelam do Ciebie i juz zabieram sie do pakowania, likwidacji domu, sprzatania etc...jedna reka w gipsie wiec bezuzyteczna...bardzo fajne fotki prawdziwej zimy, takiej jaka powinna byc caly czas! pozdrawiam z troche tylko przyproszonej warszawy

Irma pisze...

Beautiful photos of winter with snow, here only gray and rainy.
There is also winter here now they say.
Greetings Irma

Jagoda pisze...

Ja lubię zimę. Niech ona sobie jest teraz - kiedy jej pora. Żeby potem mogły w maju tak pięknie kwitnąć drzewa :)

Barbara G pisze...

zima ma swoje uroki , co doskonale pokazałaś na zdjęciach.., a wiosna też będzie.., na bank!!!!!pozdrawiam ciepło choć zimowo!:)))))

.✿*E LENA*✿. pisze...

Gica Hello!
Are wonderful photos!
In winter I like to see only in pictures!
A beautiful day you want!
With great love hold you!
Kisses!
*ELENA*

oskka pisze...

O rany! Ale śniegu! Oby do mnie nie zawitał. Zdjęcie ptaków super. Ciepła życzę :)

eileeninmd pisze...

Lovely winter images and snow scenes. The flowers are all so beautiful. They make me wish even more for spring. Great post, have a happy day!

Magia da Inês pisze...

¸.•°♡♡⊱彡

Belas fotografias.

Beijinhos do Brasil.
░B░O░M░°º✿♫
°º✿
º° ✿✿·. D░I░A░ !

Claudia pisze...

Beautiful images, Gica!

Have a beautiful New Year full of joy and happiness!

Anonimowy pisze...

U mnie również zawitała zima. Te ostatnie kwiaty są cudne, takie wiosenne.

sarah pisze...

I was surprised birds look vigor in the so freezing cold.
Your white flowers are so elegant!
Have a lovely day!

Unknown pisze...

I love the photo of the bird house embellished with icicles and busy with birds feeding. The winter flowers are beautiful too.

zapach piwonii pisze...

Kochana Gigo,zatęskniłam za tą kwiatową bielą.U mnie tez tak biało, zima na całego.Zdjęcia cudowne a to serduszko na rozgrzanie,pozdrawiam cieplutko

Valdoval pisze...

U mnie jak na razie śniegu jak na lekarstwo.Tylko lekki mrozik.Może to i dobrze?:)

Joop Zand pisze...

You have made again a lot of wonderful pictures....it's always nice to see....thanks.

Greetings and a hug, Joop

Malyss pisze...

Having no snow in my part of the world, I like the white snow! I'm only sad for the poor little birds!
You said it would be nice to meet, I'd be happy to meet you, but you're in Poland and I'm in France!Let me know if you come around!

Unknown pisze...

Wow! Beautiful photos!
It's magical to see the snow in different lights :)
Love the birds, they look so cute!

Anonimowy pisze...

Giga, you share such beautiful images of your world.

Crissi pisze...

Wunderschöne Bilder Giga!!!
Viele Grüße schickt dir Crissi

Unknown pisze...

Amigo Giga. Ya queda menos para primavera..
Aquí es dificil ver la nieve y me encanta ver nevar y ver todo blanco.
Me gusta mucho ese toque rojo en la foto.
Un abrazo.
Feliz 2013!!

Anonimowy pisze...

Tak biały kolor wiosną i latem to zdecydowanie weselszy widok. Ale żeby przyszła wiosna najpierw musi być zima wiec trzeba ja przetrwać i czekac na cieplejsze dni. Śnieg u mnie juz był i to spory więc licze na to, że teraz do wiosny jakos przeleci, chociaż niestety nadchodzą przymrozki a takie ujemne temperatury bez sniegu mogą wiele złego wyrządzić. Pozostaje miec nadzieje i czekac do wiosny. Pozdrawiam

E pisze...

u mnie śnieg zaczął padać już w niedziele nie za bardzo się nie ucieszyłam ponieważ w poniedziałek miałam egzamin na prawo jazdy a pogoda nie sprzyjała jeździe ...
Ja chcę już wiosnę ;)

ShySongbird pisze...

These are beautiful photos Giga. The first two look really magical! It looks like you had quite a lot of snow. It has been mild here but getting colder this week.

Są piękne zdjęcia Giga. Pierwsze dwa wyglądają naprawdę magiczne! Wygląda na to, że masz sporo śniegu. To był łagodny ale tutaj coraz zimniej tym tygodniu.

Marco Luijken pisze...

Hello Giga,
Great winter shots. Nice with the evening lights.
It looks so cold with the ice on the little birdhouse.

Many greetings,
Marco

George pisze...

I'm also looking forward to Spring, even if we haven't had any snow this year. Your snowfall was beautiful and your photos were wonderful.


Również czekam do wiosny, nawet jeśli nie mieliśmy żadnych śnieg w tym roku. Twój śniegu było piękne i zdjęcia były wspaniałe.

tomek pisze...

Ale u Ciebie biały krajobraz :) a u mnie szaro i deszczowo

Rosemary pisze...

You must admit, the ice and snow make everything look magical and they'll be gone soon enough :) I like the red heart in the tree and the birds looking like sunflowers!

campanule pisze...

piękna jest zima u Ciebie, choć jak Ty wolę biel kwiatów i już nie mogę się doczekać wiosny. Wczoraj zobaczyłam prymulki w sklepie z kwiatami i ledwie się powstrzymałam przed ich zakupem, bo jednak postanowiłam nie pospieszać aż tak bardzo wiosny ;))

Dzjiedzjee pisze...

Very nice series! Love it! ;-)

VENTANA DE FOTO pisze...

Śnieg pokrywa wszystko i zimno ma być intensywna. Biedni wróble, mają trudności z jedzenie. Nic nie przebije ciepło domu, w tej porze roku

Buziaki

http://ventanadefoto.blogspot.com.es/

Montse pisze...

Qué preciosa es la nieve, veo que por allí el invierno ya está bien avanzado.
Nos muestras unas fotos magníficas!
Un abrazo.

Jak piękny jest śnieg, widzę zimę jest już bardzo zaawansowana.
Mamy skosztować wspaniałe zdjęcia!
Uścisk.

La vie est belle i ja tez pisze...

A kto zostawil serce na sniegu... nikt sie nie zglosil?
Serdecznosci
Judith

Auksė pisze...

Giga, nuostabios nuotraukos ir nuostabūs žiemos vaizdai!
Pas mus sniegas ištirpo dar prieš Naujuosius metus ir dabar visur plika ir pilka.
Jūsų žiema labai graži !
Aukse

Leovi pisze...

Delightfully exquisite. The photos are beautiful and the lights in the snow wonderful.
Saludos.

ioan moldovan pisze...

Very beautiful winter landscapes! Flowers are special, remind us of spring!
Best regards!

de wereld volgens essi pisze...

Ja tez. Jeszcze raz wszystkiego dobrego w Nowych Roku, zdrowia i pomyślności. A u nas pada , ale deszcz.Hi hi! Ale na weekend zapowiadają przymrozki. Buziaki!!!

Debbie pisze...

i like snow, but i LOVE spring!!

your images are all beautiful, i really enjoy photographing snow!!

Landbohaven pisze...

Tak for de dejlige billeder.
Ha´ en god aften.

Fotografie fotofanki - magda.h-m pisze...

piękne zdjęcia, zwłaszcza karmnik z sikorką i soplami

tina pisze...

The heart is truly warming. The tits so cute! We don't have those here.

Zbyszek pisze...

Pierwsze zdjęcie mi się bardzo podoba i ptaszki oczywiście. Zima wraca i dobrze. Pozdrawiam :)

Jane pisze...

Really pretty :) I like winter, but spring can come anytime now!

RURAL pisze...

I have the feeling that we are all waiting for spring...according to another bloggers countdown it's only 70 days to go.

Jen

Anonimowy pisze...

✿ ❊ ✿ ❊ ✿ ❊ ✿
Bonjour Giga et merci pour ces MAGNIFIQUES PHOTOS :o) !!!
BISOUS de Thaïlande et bonne continuation !!! :o)
✿ ❊ ✿ ❊ ✿ ❊ ✿

EwaJ pisze...

U nas zaczęło padać w niedzielę i nagle zrobiło się jak w bajce o królowej śniegu. Ale ja też z utęsknieniem czekam na wiosnę i wolę białe kwiaty od białego śniegu. Pozdrawiam.

Vision By Mila pisze...

winter in it's splendour..

Maria Dolors pisze...

Te felicito por tus hermosas fotos
Giga, que bonitos paisajes,
maravillosos...

Un abrazo.

Anita pisze...

Wonderful shoots!!Greetings from Norway!!

Gumer Paz pisze...

Jakie piękne zdjęcia, Giga, doskonała seria, kocham tego małego ptaka z hielo.Un przytulić :)

EG CameraGirl pisze...

Gorgeous winter captures!

Unknown pisze...

Yes spring had come in the morning, I had cheered.
Beautiful winter photos Giga, Marit.

Anonimowy pisze...

no i mnie deszcz ze śniegiem przyszedł.Buźka.

Anonimowy pisze...

ja bardzo lubię wszystkich jednakowo czasami ja nie mam tak czasu na odwiedzanie wszystkich ale zawsze mam w pamięci.Buziaczki.

Jolanta pisze...

U mnie rano jeszcze sypał śnieg, a teraz leje! Brrrr.....
Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

Madeinja pisze...

Och jakie piękne zimowe zdjęcia:)

Breathtaking pisze...

I so enjoyed seeing your winter snow photos.Those first two photos of night scenes are beautiful.

Sandra pisze...

So nice to see your snow and I love the bird images, especially the sparrows on the ground!

Anonimowy pisze...

witam wieczorem
ciepłym nastrojem.

Willy. pisze...

Ice cold natural compo's!
Cngrts,Willy

Anonimowy pisze...

Śnieg, deszcz ... biały i czerwony ....
Błogosławiona natura ...
Opóźnianie wiosny i cieszyć się tej zimy to jest piękne!


Big hug!


Dziś mamy tu w Walencji 22 stopni temperatury!

Anonimowy pisze...

U mnie, na szczęście, jeszcze po raz trzeci nie przyszła zima i wcale mi się do niej nie śpieszy.
Szkoda mi jedynie wróbelków i sikorek, które muszą się zdać na nasze dobre serca.
Serdecznie pozdrawiam.

Talibra pisze...

U mnie nie ma śniegu, ciągle wiszą mgły i pada deszcz, brzydko jest i czasem bardzo wietrznie. Też bym chciała, żeby było u mnie tak pięknie jak u Ciebie :)
Pozdrawiam serdecznie.

Unknown pisze...

Que bonita secuencia de fotos, el blanco resaltando e imagino el frío que hace, acá solo se siente ese tipo de frío en algunas zonas del País, eso si, durante todo el año...besitos amiga y gracias por compartir estas maravillas.

Anonimowy pisze...

Gigo, nazwę zandeschii poznałam dzięki Twojemu blogowi. Nawet wtedy napisałam pod Twoim postem, że też mam takie zdjęcie.
Pozdrawiam.

Anex pisze...

Witaj Gigo w Nowym Roku! Ano przyszła zima, przyszła.. Śliczne zdjęcia, jak zawsze u Ciebie:) Serdeczności!

Ғѳтѳԍгαмαѕ δεł ραѕαδѳ pisze...

Olá! gostei muito mesmo os paissagens das tuas fotografías! Muito acordes com estas datas!

Mas especialmente adorei imenso as intantâneas dos passarinhos!!

Ficaram muito lindas!! :)

Nadezda pisze...

Giga, you have snow now and all is whitened and clean! I love a red heart you hung on a tree. Something bright in a white landscape.

Anonimowy pisze...

u mnie dziś posypało śniegiem ale nie dużo miłego dnia.

Magia da Inês pisze...

Bom fim de semana!
Beijinhos do Brasil.
¸.•°✿✿♡⊱╮╮

anastazja pisze...

U mnie tez biało i zimowo,ale wolę też taką samą biel ,ale w tym drugim wydaniu-wiosennym.I pewnie wiele z nas łączy się z Tobą w oczekiwaniu.

rainfield61 pisze...

I wonder whose heart is it.

Such a warm one.

Lotka pisze...

U nas też jest biało, zapowiada się na prawdziwe białe szaleństwo. To dobrze, bo do tej pory szaleje tylko grypa. Pozdrawiam.

Ellie pisze...

The snow always looks so pretty but I do feel sorry for the little birds trying to find food.

Betty Manousos pisze...

dear giga,

your photos are fantastic! love the snowy ones.
thanks for the magical scenes you're sharing!
have a great weekend!

xx

Stilla Natur pisze...

Ja nie lubie zimna ale wole snieg niz taka jesiennozimowa pluche. Slicznie perzedstawiasz zime. W ogle masz talent do opisywania spraw niezwykle przyziemnych w bardzo bogaty i niezwykly spoob. Czytanie twoich tekstow to dla mnie zawsze duza przyjemnosc.

Pozdrawiam bialo ale cieplutko
Anna

Angela Häring-Christen pisze...

Schnee ist schöner. Wir haben nur grau und kalt.
Wunderbare Bilder liebe Gige.
Ich wünsche dir ein schönes Wochenende.
Śnieg jest piękny. Mamy tylko szare i zimne.
Wspaniałe zdjęcia GigE miłość.
Życzę miłego weekendu.
Angela

Avelina pisze...

Mam też dość zimy, również czekam na wiosnę, śliczne zdjęcia :)

Patty pisze...

I am waiting for spring now too! Maybe soon.

Anonimowy pisze...

✿ ❊ ✿ ❊ ✿ ❊ ✿
Un petit bonjour rapide sur ton blog
J'aime beaucoup tes belles photos !!!
Beau partage ! MERCI !
BISOUS de Thaïlande et bonne journée !!! :o)
✿ ❊ ✿ ❊ ✿ ❊ ✿

Giga pisze...

DZIĘKUJĘ ZA CUDOWNE KOMENTARZE I LICZNE ODWIEDZINY. UWIELBIAM WAS I POZDRAWIAM SERDECZNIE.

Helma pisze...


Here begins the morning with us really a bit freezing. Snow or ice is not to be seen, but I do enjoy the snow. You make beautiful images Erna.

Kind regards, Helma

laurak/ForestWalkArt :) pisze...

gorgeous pictures!!! MAGIC!

Giga pisze...

Helma *** laura.forestdreams *** dziękuję ślicznie i pozdrawiam.

Zvetanka Shahanska pisze...

Beautiful images !!!!!

magda pisze...

Hahhaaaaaa, i'm sorry, i' m ready now!
Instead of pressing Preview, clicked the post.
Many kisses

Giga pisze...

Zvetanka Shahanska, dziękuję :)
Magda, to już idę do Ciebie jak post widać :)

damian pisze...

Masz na zdjęciu dwa gatunki ptaków :) Ten pośrodku to mazurek (kuzyn wróbla ) ma taką czarną plamkę na policzku. Po bokach są już wróble ;)

Pozdrawiam

Giga pisze...

damian, dziękuję za doszkolenie :)))

damian pisze...

Nie ma za co :) Bye

Giga pisze...

damian :)