niedziela, 29 maja 2011

WĘDRÓWKA PO LESIE, GDZIE...

Dzisiaj będzie spacer po majowym lesie Beskidu Śląskiego. Popatrzcie ile odcieni zieleni jest w nim i jak to pięknie wygląda. Malarz chyba by miał problemy , aby to namalować .




Idąc wzdłuż wijącego się strumyka oglądałam:
 
                                             paprocie,


                    kończące kwitnienie kaczeńce i niezapominajki,


                      będące w rozkwicie gwiezdnice błotne.

Oddalając się od strumyka patrzyłam na:


 jasnotę plamistą, której jeden kwiatuszek "podglądnięty" z bliska wyglądał
prześlicznie, jak jakiś storczyk,




                                     dabrówkę rozłogową,


gajowca żółtego,


poziomki leśne,


jagody leśne.

Nagle w lesie zobaczyłam , że buk z sosną splotły się w uścisku.






Dwa takie inne drzewa żyją w zgodzie, czy to nie wspaniałe.



20 komentarzy:

TexWisGirl pisze...

i love the woods and all it's glory!

Dani P. pisze...

O plimbare frumoasa, Giga. Se vede, ca ati avut o vreme minunata. Fotografiile din natura, ma emotioneaza intotdeauna...
Si ce imagine splendida, cu cei doi copaci imbratisati ! Love story !
Multe salutari ! Sper, sa poti citi mesajul. Am scris in romaneste, mi-e mai usor sa scriu, ce gindesc..

Lona pisze...

What a beautiful walk in the woods. I love the woods this time of the year with all of the wildflowers in bloom. Makes me feel so peaceful just looking at your pictures.

jankasgarten pisze...

Przepiekne zdjecia tak wspanialego lasu i roslin w nim. My tez bardzo lubimy las.
Twoj blog wyglada teraz swietnie i ptaszki spiewaja cudnie.
Pozdrawiam serdecznie i zycze milej niedzieli ;-)

Tatyana@MySecretGarden pisze...

I enjoyed walking with you1 So many beautiful wild flowers!

Montse pisze...

Natura zawsze pokazuje swoje piękne strony. Piękne jagody i dzikie owoce i sosny obejmował dwa rozkoszy.
Dziękuję za to jeździć tak piękne.
Pozdrowienia!

Giga pisze...

Dear Giga,

I have tried leaving comments on your blog and failed. The words don't show up, and even when I try to type blind, I can't get the Publish button to work. I am not sure what the problem is and will try again in a few days. I loved your post on flowers in the woods, I miss this lush greenery. Beautiful pictures.

Masha (A Rose is a Rose)

Anonimowy pisze...

Very nice all these pictures....your blog is nice too see Giga...compliments.

greetings, Joop

http://jfotograaf.blogspot.com

Giga pisze...

DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM kolejno za miłe komentarze. Cieszę się, że w lesie się podobało. Jednak martwić też się zaczynam.Nie wszystkie komentarze mogą do mnie dotrzeć poprzez bloga. Czyżby znowu miały zacząć się kłopoty :-(((. Pozdrawiam gorąco z nadzieja, że będzie dobrze.

Gabi pisze...

Fajnie tak pochodzić po lesie... a mnie się nie chce, choć w pobliżu mam Arboretum Bramy Morawskiej...

Giga pisze...

Pochodź, pochodź to przyjemne. Pozdrawiam serdecznie

Jennifer@threedogsinagarden pisze...

Hi Giga, A beautiful walk in the woods. I especially like the picture of the ferns and the tumbling water.

Giga pisze...

Dziękuję Jennifer, że mnie odwiedziłaś i miło skomentowałaś.Zapraszam do odwiedzania mojego bloga. Pozdrawiam

Casa Mariposa pisze...

What a beautiful woodland! The flowers are so pretty and I really like the tree with two trunks. :o)

Giga pisze...

Miło mi, że w naszym lesie podobało Ci się Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Great Photos! I enjoyed looking at them :-)

magda pisze...

My beloved friend Giga
I'm here !!!!!!! Oooo thanks Cod !The blogger is ok.
"My" forest Beskid Slaski, is wonterful !!!!
Your photos are amazing, full of colors green!!!
First time in my life, I saw embraced trees! It's lovely!
Many greetings and kisses

Giga pisze...

Dziękuję RonJoe'Ceezer" , że podobały się zdjęcia z lasu. Pozdrawiam serdecznie
MAGDA mam nadzieję, że nasze blogowe kłopoty się skończyły i bez problemu będziemy się odwiedzać.
Cieszę się,że nasz zielony las w maju i drzewa w uścisku spodobały się Pozdrawiam czule i buziak.

GAJA pisze...

Jestem córką leśnika i uwielbiam takie leśne nastroje. Bardzo podobają mi się Twoje zdjęcia. Jakiś wypasiony aparat, czy takie zdolności?

Giga pisze...

Cieszę się Córko Leśnika, że podobał Ci spacer po lesie. Nie mam wypasionego aparatu, jest to Nikon Coolpix L16. Ma kilka funkcji, które staram się wykorzystać. Pozdrawiam